Sandy @ Work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Sandy @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 23:31

Jawel, ik ben vandaag op mijn kleine meisje gestapt, en mijn zus heeft foto's gemaakt.

Op de foto's lijkt 't alsof ik mijn handen vastzet...
Dit doe ik niet, maar ik zit dus op een westernzadel, omdat dat het beste ligt op de rug van de pony, en als ik mijn handen hoger houd, zit ik met de knop in de weg. Verder naar voren werkt niet, dan zit ik met mijn handen in haar oren, komen de hulpen ook niet over Knipoog

Zie hier:
Afbeelding
Sandy voor 't poetsen. Ze was hier dus vies Bloos (zie jij 't)
Ik vind dat ze er hier erg raar uitziet.. Ze is ook voor 't mooie een KLEIN BEETJE te dik, trouwens!

Afbeelding
Nét aan 't werk, zoals je ziet nog relaxed, ik heb haar nog niet opgepakt... Ik kom hier net uit de vwnw-fase Knipoog

Afbeelding
Hier heb ik haar al wat meer bij elkaar, nog niet fantastisch, *MIJN HAKKEN!! Bloos!*

Afbeelding
WEER HIE HAKKEN Stoom uit je oren *zucht* (komt trouwens door het been geven... ben te groot, kweet het.
Op deze foto heeft de haar achterhand er lekker bij, en is ze wat meer opgericht...


... En toen waren de batterijen op Verdrietig Scheve mond Ach gut
Ze liep best aardig, ongeveer een maand geleden liep ze nog sterren te kijken! Best al een vooruitgang, vind je niet! Die laatste foto vind ik echt Kwijl ! Alleen jammer dat ik Centjes aan het zoeken ben!
*moet eerlijk zeggen dat ik wel is 2 euro ofzo in de bak heb gevonden Tong uitsteken*

Wat vinden jullie van haar?
Commentaar mag gegeven worden, al weet ik het zelf allemaal al!

* Die hakken... (zijn normaal wel uitgedrukt, alleen als ik been geef, moet ik mijn been dus optrekken...)
* Handen moeten meer naar voren + omhoog, maar omhoog gaat niet ivm knop, en vooruit... geen nekkie Haha!
* NAAR VOREN KIJKEN!!
Plinguimen naar boven/handen rechtop.


Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 08:30

Waarom reageert er nooit iemand op mijn topics???


Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:32

SmithsGirl"]
[quote="Heinekengirl schreef:
Waarom reageert er nooit iemand op mijn topics???

omdat ik 'm nog niet eerder had gezien... Tong uitsteken

Leuke foto's... Sandy is echt leuk... Lachen Tip: Blijven lachen, want paardrjiden is je hobby.... Haha! Tong uitsteken
[/quote]

Tong uitsteken Was heel serieus bezig, he Tong uitsteken
Heb je Joke d'r kop als wel is gezien tijdens het rijden Haha!:D
DIE WORD PAAAAAARS Clown

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:32

TeamSpirit schreef:
Leuke pony hoor!! Leuk met zo'n westernzadel!!
Veel succes verder!


Dankje!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:33

liekepaardje schreef:
Je bent heel erg groot voor dat paardje.... sorry... verder een mooi schattig paardje!


Staat er toch ook bij... *ik ben te groot, kweet het* Dan hoef je dat niet meer te herhalen natuurlijk Clown

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 09:55

lovebonney schreef:
ja sorry ben het wel heel erg eens hoor dat ze te groot is!Sorry dat ik het nog eens herhaal maar vind het best wel zielig!
Ze kunnen gerust wel wat hebben hoor, dat weet ik wel!maar ik hoop daqt je er wel een beetje voorzichtig mee doe met dat rugie!
Maar als ik dat zo hoor komt dat wel goed!

Voor de rest erg leuke pony!


*ff bericht veranderd... Was een beetje aanvallend, geloof ik*

Sja, dat moet je dan maar zelf weten. Jammer is dat je niet weet dat ik maar 42 kilo weeg... Bloos!
Dus ja, te zwaar ben ik niet, hoor!
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 23-05-04 10:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:19

GertJan, hoe bedoel je ik geef banketstaaf commentaar!!

Dat je het geen gezicht vind, OKE, daar kan ik me nog wat bij voorstellen! Maar dat je zo'n banketstaaf opmerking maakt, dat zit me nu een beetje dwars.

Ik heb al meedere malen geprobeerd een klein persoon te vinden die er op kon rijden, en de pony heeft er inmiddels al 3 "bang" gemaakt. De eerste 2 durven niet meer te rijden, de laatste nog wel, maar die heeft een eigen pony. De pony is totaal niet geschikt voor kleine kinderen!

banketstaaf ben jij, zeg... Dat er zulke mensen rondlopen. Je hebt zeker totaal geen idee hoe sterk shetlanders zijn, of wel?!

En dat ik aanvallend reageer ofzo, ja, dat is zo! Maar zou jij 't leuk vinden dat er altijd en eeuwig gezegd word dat je te groot bent?! Ik BEN te groot, ik weet het! Maar de lengte/grootte maakt niet echt veel uit, voor een shet ben je al snel te zwaar. Maar ik weeg maar 42 kilo, dus ik ben niet te ZWAAR, en daar gaat het om.
Dat het geen gezicht is, WHO CARES, ik rijd toch geen wedstrijden oid?
Laatst bijgewerkt door Liesje89 op 23-05-04 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 15:24

De pony is trouwens precies 1 meter, ik 1.60

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 23:11

Ik kijk ook absoluut niet raar op dat je dit commentaar hebt gegeven, GertJan en ik begrijp het allemaal ook.

Maar ik kan er wel om janken dat ik altijd hetzelfde moet horen.
Je bent te groot. Ik weet het... Ik weet het. En dat doet me pijn. Sandy is mijn eerste pony. Ik heb ook nog een E-pony op stal staan, daar niet van.
Maar deze moet ook beweging hebben, en het longeren word ze zat.
Voor mennen is ze niet geschikt, en kleine ruitertje kunnen haar niet aan;
Ze is heel moeilijk!

Ik ben dus "de enige" (niet PENNY-ACHTIG) die haar kan rijden, zeg maar. En ik beleef er plezier aan, als ik haar rijd. En wat een ander daar van vind, daar heb ik maling aan. Te zwaar ben ik niet, dus daar kunnen jullie me niet op beoordelen!

Liesje89

Berichten: 9920
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 09:33

Sjonniej schreef:
Over je lengte zal ik maar niets zeggen, dat weet je nu wel...

Maar probeer iets meer achterover te zitten, op deze foto's zit je naar voren.
Ook je handen kunnen makkelijk wat hoger. Die knop is toch niet net zo breed als het zadel, daar kan je ze makkelijk naast houden. Dat doet iedereen die met een westernzadel rijd...

Leuk paardje hoor! Jammer dat er volgens jou niets mee te beginnen is, als je er iets anders mee doet als dat jij erop zit.


Wat bedoel je daarmee?
Toen ik voor de eerste keer 2 verzorgstertjes voor haar had (anders moest de pony weg, de meisjes waren 2 nichtjes, bijde 8 jaar), viel er totaal niet mee te rijden. De pony ging ervandoor in draf en galop (echt hard) OF was niet vooruit te slaan, ging rollen met kind en al in de bak en is gewoon naar huis gesjeesd met kind en al (kind eraf gebokt)! En bij de 2de (een meisje van stal, 9 jaar) ging 't ook mis, dus naja, GEEN kinderpony dus.

Mennen heb ik ook gedaan, maar om nou alleen te gaan rijden..
Ik heb zelfs met haar meegereden in de optocht op de Oud Luntersedag, een feest wat jaarlijks word gehouden in Lunteren, op de laatste zaterdag in augustus! Maar toen ging ze stijgeren, bokken en vooruit springen.. Dus ben ik ook maar met mennen gestopt.

Aangezien een paard wel eens afwisseling nodig heeft tijdens het werk, en niet alleen wil wandelen (dribbelend dan wel) en longeren, rijd ik er zo'n 1 à 2x in de week op.

Ik wil trouwens, voor we naar Drenthe verhuizen, een keer met Sandy een uur privé lessen ipv met mijn e-pony Replay. Daar leren we allebij een hele hoop van, en da's wel nodig, want mijn houding is echt verschrikkelijk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers