There I fly (and) again!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

There I fly (and) again!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 16:42

Vandaag had ik weer les met Tiqueté. De goede foto's en filmpjes komen vanavond of morgen nog wel op HAW, maar van deze filmpjes mogen jullie wel alvast gaan genieten Schijnheilig.

De rest van de les ging wel goed, maar bij de rechtergalop was het toch goed raak met mijn eigenwijze toverbal. Beide filmpje zijn overigens binnen twee minuten gemaakt.

http://www.home.zonnet.nl/tiquete/tiqfilm5.EXE

http://www.home.zonnet.nl/tiquete/tiqfilm6.EXE

De goede foto's en filmpjes kunnen dus alleen maar mee gaan vallen (of tegenvallen voor jullie), daar blijf ik in ieder geval zitten.

Eadem mutata resurgo.


Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 21:06

Ik had de filmpjes nog niet bekeken met het geluid aan, maar mijn vader (die man) en ik hebben bij beide filmpjes vreselijk om het commentaar gelachen.

Ik ben beide keren goed terecht gekomen, dus ik ben gelukkig nog helemaal heel. Ik ben wel heel blij dat ik zo slim was om eerst te kijken waar Tiq was voordat ik opstond na die tweede val.
Laatst bijgewerkt door Cupid op 22-05-04 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 21:20

Vonnie84 schreef:
wahahaha, die 'oei' doet et em Haha!

Maare, wel toevallig dat je vallen net gefilmt zijn.


Als ongeveer 90% gefilmt is en de galop (vooral de rechter) toch al berucht is, is die kans wel redelijk groot Schijnheilig . Dit was overigens de eerste keer dat ik in de bak ernaast lag en ik was ook nog nooit tijdens de les gevallen. Ik geloof dat ik dat nu wel goed gemaakt heb, voor jullie dan Haha! .

Eadem mutata resurgo.


Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 07:45

Heike schreef:
Ik verplaats hem even naar HAW aangezien je toch wel hard aan het werk bent, niet dan?


Vliegles is tenslotte ook les Tong uitsteken.

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 10:14

De hond is van mijn instructrice. Eigenlijk moet hij aan de andere kant van de sloot blijven, maar dat vergeet hij nogal vaak.

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 18:32

Loolapelooza schreef:
[edit] GribaldiFan heeft ook gelijk, maar aangezien je al les hebt ga ik er maar vanuit dat je bezig bent deze problemen op te lossen Knipoog
[/edit]


Daar zijn we idd hard mee bezig. Tiq bokte vrijwel altijd als ze het ergens niet mee eens was, maar de laatste tijd doet ze het vrijwel nooit meer. Ik heb (of had) ook het idee dat we het bijna gehad hadden. Tot nu toe was ik ook altijd blijven zitten tijdens de les, maar dit keer werd ik toch mooi gelanceerd. Vrijdag zei ik nog dat ik wel eens vliegles zou willen hebben, maar ik bedoelde eigenlijk vliegen in een vliegtuig Haha! .

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 20:26

Gwen schreef:
Je weet toch wel dat je moet trakteren aan iedereen die je heeft zien vallen, hè Schijnheilig ? Ik heb de filmpjes een paar keer bekeken, dusse... Haha!

Heb jij toevallig nog steeds les van Petra en is dat Mirco die daar zo stout is?


Ik ga echt nog wel eens trakteren (op goede foto's en filmpjes).

Het is idd Mirco die daar zo stout loopt te doen.

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 20:31

Jurga schreef:
Zo zeg, bij het eerste filmpje verwacht je een val naar links en ga je toch rechts. Je maakte wel twee smakken zeg oei.


Dat oei doet het hem Haha!

Eadem mutata resurgo.

Cupid
Berichten: 678
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 09:39

Nimmedor schreef:
wat een vervelend paard!!
vind wel dat je je een beetje makkelijk laat vallen Bloos maar kan ik natuurlijk niet oordelen


Dat 'makkelijk laten vallen' is het gevolg van twee jaar met een westernzadel rijden. Iedere keer dat ik de knop vast wil pakken blijkt die niet op mijn Wintec-zadeltje te zitten Schijnheilig . Ik ben ook nog steeds op zoek naar een passend westernzadel, maar ik heb tweedehands nog niets passends gevonden en om nou een nieuw zadel op maat te gaan laten maken voor een vierjarige die zich nog behoorlijk aan het ontwikkelen is Scheve mond .

Allemaal bedankt voor de reacties!

Eadem mutata resurgo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 60 bezoekers