Mijn karrepaard voor het eerst met tuig etc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Mijn karrepaard voor het eerst met tuig etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 17:23

De afgelopen 4 weken mocht ik niet rijden op mijn haf, omdat hij last had van eiwitbultjes op z'n rug (waar het zadel zat). Dus toen ben ik af en toe gaan oefenen met de longeersingel en longeerlijn om te mennen. Van mijn instructrice kon ik een echt tuig lenen, dus dat moest vandaag even worden uitgeprobeerd. Het was de eerst keer dat hij in het tuig stond en moest trekken. Met een beetje hulp van stalgenoten (waaronder Vera, kaliefje op bokt) lukte het aardig. Hij was erg braaf en ben heel trots op hem. Hier de fotoreportage....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!



ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 18:10

Hij was idd heel braaf! Stilstaan vindt hij nog wel moeilijk, hij wil graag kijken wat er achter hem gebeurd. Dus daar moeten we nog even op oefenen.


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 19:24

Bedankt!! Er was iemand bij die er verstand van heeft... Maar zal er de volgende keer opletten!


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 19:48

Hahaha, idd ze zaten helemaal van top tot teen onder het zand!! Was blij dat ik ernaast liep Haha!


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 02:19

lowara schreef:
Netjes hoor! marre, ik snap niet helemaal het nut waarom je de broek erop hebt gedaan..


Eigenlijk heeft het idd geen nut, maar ik wilde het tuig er helemaal opleggen.....


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!

ACSM

Berichten: 1950
Geregistreerd: 09-08-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 23:06

hahaha, idd. Ik heb een huistaak gekregen van de staleigenaar!!! Haha!


Mazzel Z2 + 10 voor altijd op de groene weides lekker aan het grazen, je was de beste haflinger die ik mij heb kunnen wensen. Mazzel bedankt voor alles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers