Donja na dracht weer @ work [filmpjes]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Donja na dracht weer @ work [filmpjes]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:09

Nadat Donja een lief en mooi veulen (Feniño) heeft gebaard, moet ze toch weer aan het werk Tong uitsteken Ik heb sinds zaterdag weer les en ik merkt dat er nog aan veel gewerkt moet worden. Ze was op het begin erg stijf, maar alles gaat langzamerhand beter (mede te danken aan blieb01)

Hier zijn dan de flimpjes(rechter muisknop en opslaan als):

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0571.avi
Losdraven

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0572.avi
Galoperen

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0573.avi
Feniño aan het spelen.

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0601.avi
Draven

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0603.avi
Galoperen

http://www.bianca.yesa9.nl/bokt/hpim0602.avi
Uitdraven

Dit waren de filmjes dan Haha!
Ik weet dat ik m'n teugels een stuk korter moet nemen (ik moet zelfs met tapjes om m'n teugels gaan rijden van m''n instructrice Schijnheilig )
Ook moet ik geen centjes zoeken Schijnheilig

Tips zijn welkom!




Zie voor een paar foto's rijfoto's van Donja:

[HAW] xxnicolienxx aan het rijden met Donja

Voor foto's van Feniño:
[KS] Feniño weer iets groter en ouder

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:33

ik zie helemaal niets de filmpjes niet

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 21:34

horsewisper schreef:
ik zie helemaal niets de filmpjes niet

Ook niet als je op de rechtermuisknop drukt en dan opslaan als? Bij mij doen ze het namelijk wel Verward

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:41

het ziet er erg goed uit.
probeer je hakken goed uitte drukken en idd geen euro's zoeken!

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:41

Bij mij doen de filmpjes het wel! leuk hoor! hij kan ook mooi strekken. je moet op afspelen drukken en dan heeel lang wachten. dan begint ie.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:48

Ze deon het nu wel ja sorry !! Leuke beestej dat veulentje ook erg leuk. hoe oud is die nu ? en idd wat meer je hakken uitdrukken, en neit naar beneden kijken. Verder leuke pony!!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 21:59

Leuke filmpjes zeg! Is het een C-pony(Welsh)? Ze mag inderdaad wel wat nageeflijker lopen, maar daar wordt zo te horen aan gewerkt Haha!

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 22:02

Bedankt voor de reacties en de tips Haha!
liza van loon schreef:
Leuke filmpjes zeg! Is het een C-pony(Welsh)? Ze mag inderdaad wel wat nageeflijker lopen, maar daar wordt zo te horen aan gewerkt Haha!

Het is idd een Cpony welsh! Aan de nageeflijkheid wordt idd gewerkt Knipoog Het gaat steeds stukjes beter!

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:07

aah wat lief, beetje winderig was het of niet? en het veulentje staat een beetje verloren in een hoekje te kijken wat voor spannends daar allemaal is

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:12

lowara schreef:
aah wat lief, beetje winderig was het of niet? en het veulentje staat een beetje verloren in een hoekje te kijken wat voor spannends daar allemaal is


Schijn bedriegt want even later is hij zijn moeder flink aan het plagen Haha! . Hij rent ook best veel tussendoor (was af en toe bang om hem omver te rijden). Hij was deze dag redelijk rustig zodat Nicolien lekker kon rijden (ik daarna ook).

Nicolien ik zal binnenkort nog wel weer komen en dan zal ik je even drillen zodat je wel 2 keer nadenkt voor je geld gaat zoeken Haha! .

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:51

wat een mooi veulen ook! Maar in de gallop het 2e gallop filpje heb ik meer het idee dat ie meer 'aan de teugel' word gereden door de handen verder uit elkaar te zetten. of iig de binnenhand bijna op de knie te leggen.. Of lijkt het maar zo:? ? veel succes verder met haar:D OK dan!

Nicolien_DF

Berichten: 647
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 08:34

Roozzz schreef:
wat een mooi veulen ook! Maar in de gallop het 2e gallop filpje heb ik meer het idee dat ie meer 'aan de teugel' word gereden door de handen verder uit elkaar te zetten. of iig de binnenhand bijna op de knie te leggen.. Of lijkt het maar zo:? ? veel succes verder met haar:D OK dan!

Donja is rechtsom behoorlijk stijf geworden door de paar maanden dat ze wat rustiger aan mocht doen. In de rechtergalop neemt ze dan ook liever stelling naar links aan. Omdat ik m'n teugels nogal lang heb, ben ik geneigd om m'n rechterhand wat meer naar m'n knie te brengen Schijnheilig Maar ik ga d'r aan werken, bedankt voor de tip!

Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:54

xxNicolienxx schreef:
Ook moet ik geen centjes zoeken Schijnheilig


van waar ken ik dat? Schijnheilig
tegen mij zeggen ze ook regelmatig dat er op de grond alleen maar zand ligt *LOL* Clown ...en niet geloven hé Tong uitsteken

ook bij dat 2de galop filmpje als je instuctrice tegen je praat! echt leuk! jullie taaltje blijf je echt gewoon leuk vinden OK dan! Bloos

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 22:22

sofiekexxx"]
[quote="xxNicolienxx schreef:
Ook moet ik geen centjes zoeken Schijnheilig


van waar ken ik dat? Schijnheilig
tegen mij zeggen ze ook regelmatig dat er op de grond alleen maar zand ligt *LOL* Clown ...en niet geloven hé Tong uitsteken

ook bij dat 2de galop filmpje als je instuctrice tegen je praat! echt leuk! jullie taaltje blijf je echt gewoon leuk vinden OK dan! Bloos
[/quote]


Ik ben degene die je hoort maar ik ben niet haar instructrice Haha! . Ben wel benieuwd wat er anders is aan ons taaltje?

mikolaiki

Berichten: 607
Geregistreerd: 14-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 13:04

leuk paardje leuk veulentje ook je zit erg behoorlijk netjes op vind ik hoor en jah dat hakken uitdrukken komt wel
leuke filmpjes ook

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 16:34

ik vind het er erg netjes uitzien
leuke pony!!!