Justice @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Justice @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:52

Deze foto's zou ik graag ook in mijn profiel zetten, maar dit lukt me dus niet?? Ik kopieƫer de urls op dezelfde manier als hier en krijg geen foto's te zien Verward ... Iemand tips? *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwAAALMSHE5k1ZhTXScwVFqtXeimMf4B4Afo9ZoqpyNmdhv2JzSDaSbjv6BBnqJbKiexrsPqQccQcAfabU!zazifFXH65RAz/Just6.jpg?dc=4675472832708665171[img][/img]
Afbeelding

Ennuh, wat vinden jullie v mijn Just? Haha!

liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 12:53

Slechte kwaliteit foto's btw, maar mijn ma stond weer eens te ver weg met schieten, ik heb ze dus nogal moeten vergroten en ben hier nietzo handig in Lachen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:58

Het is een mooi gebouwd paardje, dat zeker! Wat rijd je ermee?

Jammer dat hij een beetje een valse knik heeft, probeer de neus er wat meer uit te rijden zodat hij ook vanachter goed blijft werken, meer gaat dragen ipv stuwen.

Over de foto`s, heb je er wel [img] voor en [/img] erachter gezet in je profiel?

liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 13:01

Ja dat heb ik gedaan en dan gebeurt er nog nix?? Echt super vreemd...
Wat bedoel je met meer dragen en minder stuwen? (tnx 4 the tip!!)
Uhm ik rijd nu L2 en was toevallig mijn laatste wedstrijd 1e en 4e Haha!.
Die valse knik heb je goed gezien! Toen ik 'm kocht was het zelfs zo erg dat ie als je de teugels losliet nog in de houding bleef lopen. Maar nieteens mooi rond, juist rechte nek en alleen knik met zijn hoofd... Beetje zoals op de laatste foto. Maar tegenwoordig als ik mijn teugels laat vieren gaat hij mee en zoekt hij de grond Haha!

liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 13:04

Ennuh, paardje, hij is 1.76m hihi Knipoog

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:05

Meer dragend ipv stuwend betekend in mijn ogen/inzicht dat hij zn achterbeen meer moet buigen en onder zijn lichaam moet zetten. Op de foto`s houdt hij zn achterbeen wat recht, een stijl achterbeen heet dat. Hij duwt zichzelf voort, ipv meer gewicht op de achterhand te nemen. Zie het als iets zwaars wat je voor je uit moet duwen, of een helling oploopt. Je zet wel kracht, maar je benen zijn niet loodrecht onder je lichaam. Als je een helling afloopt, zijn je benen meer dragend onder je gewicht.

liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 13:06

Ah, nu snap ik je!! TNX!! Ik zal het strax eens gaan proberen Knipoog

loez

Berichten: 11071
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:11

klik op wijzigen en kopier het hele stuk en plak het in je profiel..bij mij doen ze het dan wel altijd.
ik weet niet of je het geprobeert hebt(kan zijn dat ik er overheen heb gelezen of zo)
wel leuke foto';s
beetje onduidelijk maar is duidelijk waarom!
verder is het wel netjes!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:59

Mooi paard zeg! Ziet er goed uit! dat ie een beetje een valse knik heeft viel mij ook een beetje op, maar als hij het nou al minder doet als eerst dan komt dat zeker helemaal goed *LOL* !

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:33

just is gewoon helemaal geweldig!! maar dat weet je al, zo'n super karakter!!! maar dat heb ik je al vaker verteld Lachen

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:35

Ziet er netjes uit.. lijkt idd alleen alsof ie zich nogal 'inhoudt'
Ik vind Justice trouwens ook een hele mooie naam Kwijl

liousca
Berichten: 935
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 18:24

Tnx Cyn Knipoog Haha!

Ennuh Nehna, dat inhouden klopt in zekere zin wel... Hij is nl. nogal super flegmatiek, niet voorwaarts te krijgen. Er gaan 2 scheppen haver per dag in en nog is ie absoluut niet fel... dus ik doe al alle moeite heb een beetje voorwaarts te doen overkomen Knipoog En bedankt voor het compliment over de naam, helaas niet zelf verzonnen, had ie al Lachen