Otto @ Work + Union voor het eerst onder het zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24028
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Otto @ Work + Union voor het eerst onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 23:45

Savonds belde maris of ik weer even langs wilde komen. Tuurlijk Lachen
Voor de mensen die het een en ander gemist hebben: Maris is er al verschillende keren afgegooid de laatste weken bij het opsteigen. Hij gaan lopen kloten, geeft een rodeo weg als hij niet op zijn achterbenen gaat lopen en daarom is ze nu wat angstig om als ze alleen is erop te zijn.

Otto uit de weide geplukt, even langs de babys. Spikkel toont geen onderdanig heid, die wilt gewoon kriebelen, Wietje is een schijterd Knipoog
Afbeelding
Afbeelding

Eerst ik erop. Hij begon namelijk weer wat te knijpen en aan zijn ogen konen we zien dat het waarschijnlijk weer raak was...
Kijken wat hij ging doen... Eerst wat hupsjes, maar een rodeo bleef gelukkig weer uit. Ik heb zo'n 10x op en af gestapt, uiteindelijk bleef hij heel rustig staan, netjes wachten en stapte rustig weg toen ik het aangaf. Hij leert het ewl Lachen Ik even wat gestapt, veel fotos, toen Eef even erop.

Eef heeft al geen tijdje meer gereden, dus was wel weer even wennen Lachen
Afbeelding

Glopje
Afbeelding

Toen Maris erop, ook hier bleef hij braaf
Afbeelding

Muntjes zoeken, handen en hakken, nou ja maris Knipoog
Afbeelding

Vandaag elkaar wat les gegeven en wat tips. Maris even wat tips gegeven met de houding (niet dat ik wel goed zit hoor Tong uitsteken)
Ging na een tijd wel stukken beter, maar blijft nog wat moeilijk en onwennig. Komt ook omdat ze vaak veel meer met Otto bezig is dat ze haar houding wat vergeet.
Afbeelding

Beetje op een ongelukkig moment met die benen naar voren. Maar als je maar lol hebt, en dat heeft Maris blijkbaar wel Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Brave gozer
Afbeelding

Even poseren Lovers
Afbeelding

Toen kwam de boer met Union. Eerst even longeren. Hij kan een heel tijd heel rustig lopen, en opeens uit het niets ontploffen Rolleyes
Hier deed Eef een poging tot hangen... Hij sprong weg, zij viel...
Afbeelding

Beetje donker...
Afbeelding

En zijn verzorgster de eerste keer erop!!! OK dan!
Afbeelding

Hij was tot onze verbazing harstikke braaf, enkel wat knijpen met de kont en soms onder haar door willen rennen. Maar daar bleef het bij.


HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:52

Fijn dat ie uiteindelijk toch weer braaf was, en viel het dus gelukkig allemaal mee.

Tancreda4

Berichten: 24028
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 13:07

Ja gelukkig was hij braaf.
Maar hij durft ook minder te flikken dan bij zijn verzorgster Maris. Hij weet hoe hij daar moet doen om er onder uit te komen. Hij weet dat ik heel anders reageer als hij iets flikt ~~}>

Maar heel vervelend dat hij zo doet...
Waarschijnlijk door de weidegang. Daar werd hij vorig jaar ook zo mega vervelend van...

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:01

Leuke foto's. Die van Union zijn idd wat donker. Fijn dat hij zich netjes gedroeg!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:16

Leuke foto's hoor! Ziet er heel ontspannen uit .

Tancreda4

Berichten: 24028
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 19:34

siets schreef:
Leuke foto's hoor! Ziet er heel ontspannen uit .


Ik zelf vind het nie zo erg ontspannen. De laatste paar rij fotos wel meer dan in het begin. Meneer is nogal gespannen en moeilijk ontspannen en los te krijgen.
Hij zit vast rechts en zijn rug laat hij al helemaal niet snel los...

Tancreda4

Berichten: 24028
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 10:36

Kyona schreef:
Leuke foto's. Die van Union zijn idd wat donker. Fijn dat hij zich netjes gedroeg!


Ja adt viel me echt heel erg mee. Hij is namelijk vaak echt onberekenbaar. Hij kan na een heel tijd braaf, opeens ontploffen uit het niets. Maar dat is nu niet geberurt.
Ze is er de dag erna ook opgegaan, toen was hij ook braaf. Hij liep enkel een keer achteruit, waardoor hij op zijn kont viel en ze er snel is afgesprongen Bloos

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:45

Owja.. Ik vind hem ook niet echt ontspannend uitzien..