Flame @ Springwedstrijd :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:44

Margon schreef:
Laat maar weer hoor!
Ik mag natuurlijk niet zeggen wat ik er van vind!

Staat er toch, Flame is te sterk tijdens het springen.



RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:52

Sommige mensen laten hun shet gewoon, trainen er niet mee, werken niet aan probleempjes,.. Soms lijkt het net of er geen aandacht is voor de vaardig onder het zadel van een shet.
En hier is het alles behalve dat, Flame word getraint. Een shet is niet geschikt voor kleine kinderen zonder een behoorlijke training. En ik vind jou helemaal niet te groot voor Flame, natuurlijk oogt het niet helemaal lekker, maar Flame zakt toch niet door ? En op de springfoto's te zien heeft hij helemaal geen moeite met jou op zijn rug!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:05

Myra1"]
[quote="WenckeLover schreef:
En ik vind jou helemaal niet te groot voor Flame, natuurlijk oogt het niet helemaal lekker, maar Flame zakt toch niet door ?


Dus je bent pas te groot als je pony doorzakt? Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Nou jammer dat het resultaat van je wedstrijd wat minder was dan van de rest, verder zal ik mijn mond maar houden, want ik denk niet dat mijn commentaar op prijs wordt gesteld.
[/quote]

De rest van mijn berichtje ook even lezen graag.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:14

mandyy schreef:
Ik vind je een beetje groot voor die pony


En wie ben jij om zoiets te zeggen ?
Voor je een reactie op een topic geef is het wel handig om het topic te LEZEN!
Want dan zul je zien hoeveel mensen er al zeiden dat Flame dat best wel aankan, en kwetsend het is om al die reacties te horen. En ook in de regels van [HAW] staat :
Citaat:
Als je niets positiefs of opbouwends kunt zeggen over een foto reageer dan niet.


PUNT. Boos!
Laatst bijgewerkt door RanouK op 21-05-04 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers