Verslagje + foto's wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:59

Wat leuk!! Áknir ziet er egt goed uit!!! Haha! en het is zeker goed gedaan voor jullie eerste wedstrijd OK dan! !!!
Alice heeft mij en Jordy (stiekem) opgegeven voor een onderlinge springwedstrijd op de Mustang... Nagelbijten / Gniffelen ben benieuwd hoe dat gaat lukken *LOL*

Maaruh kom je nog terug of is het daar te geweldig!? Tong uitsteken


PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:01

Tindra"]
[quote="Liesjuh schreef:
Wat leuk!! Áknir ziet er egt goed uit!!! Haha! en het is zeker goed gedaan voor jullie eerste wedstrijd OK dan! !!!
Alice heeft mij en Jordy (stiekem) opgegeven voor een onderlinge springwedstrijd op de Mustang... Nagelbijten / Gniffelen ben benieuwd hoe dat gaat lukken *LOL*

Maaruh kom je nog terug of is het daar te geweldig!? Tong uitsteken


Succes met de wedstrijd..!!! Wanneer is het..?

Ik kom waarschijnlijk niet meer terug bij jullie.
Ik heb een ander leuk aanbod gehad van iemand (diegene heeft zelf ook een ijslander), dus misschien zet ik Áknir daar wel neer Lachen.
Maar voorlopig blijft hij nog even in Harmelen, dat bevalt me echt uitstekend..!!
Gaat Jordy nou nog verhuizen..??
[/quote]

2e pinksterdag.. dus over 2 weken al Nagelbijten / Gniffelen *LOL*
Dat is wel leuk dan kan hij lkkr bij zijn grote soortgenoten staan Knipoog Tong uitsteken
Of we met Jordy nog gaan verhuizen.... geen ideej het is telkens wel/niet/wel/niet dus ik weet het ook niet meer Tong uitsteken Jos is nu zoveel aan het verbeteren en miss de bak ook nog van de zomer (volgens mij is hij ziek geworden Tong uitsteken *LOL* ) dus wie weet blijven we nog wel... Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers