vervolgfoto zebra x shet

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

vervolgfoto zebra x shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 14:31

Voor degene die het interesseert; de kruising zebra/shetlander nog een keer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schattig hè !!!
Laatst bijgewerkt door Buster op 16-01-02 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 14:40

Nee, ik ken hem zelf niet, maar ik kwam net die foto met die Shire tegen, toen heb ik ff verder gezocht. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn hem hier nog eens op te zetten.

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 14:53

Zo vind je nooit wat je zoekt, en zo kom je niks anders tegen...
Dit zijn anderen, maar wel leuk:

Hier erop rijden
Afbeelding

Deze staat te koop
Afbeelding

Net een zebra
Afbeelding

Ezel x zebra ???
Afbeelding

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-02 13:23

ik+pambri schreef:
hier nog één alleen dan moet sokken hahaha
[img]
http://www.cyberglitz.com/ZorseSource/r ... .jpg[/img]


Die is écht schattig !!!
Ik persoonlijk vind muildieren, muilezels en zorses veel leuker dan gewone paarden. En rijden vind ik absoluut niet belangrijk bij een eigen paard, dus als ie gezond is...
Maar ik weet het smaken verschillen, wees daar eigenlijk maar blij om, anders ging het echt allemaal naar Italia, al ken ik ook veel te veel gewone pony's die daarheen zijn...

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 74 bezoekers