Times@Work Diessen 09/05/04

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Times@Work Diessen 09/05/04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:46

Op concour naar Diessen zelfde jury als vorige week war ik 154 punten reed, mijn proef was echt 10x beter op 1 overgansfout na. maar reed maar 2 punten meer als vorige week
had een 4 voor galop-draf en een 5 voor E afwenden
verder had ik een 7 voor gereden algemeen, zuiverheid van de gangen en verzorging. maar hoe kun je nu 7 geven voor algemeen en zuiverheid als je in de rest van de proef alleen 6en geeft? meneer durfde niet te punten.

hier de pica's
tussen B en F arbeidsdraf. (ik roepen tegen mijn pa hij zei iets verkeerd :p)
Afbeelding

alleeen me paard is leuk ik zit er goed verrot op
Afbeelding

E-X-B halthouden nog erg moeilijk over 4 benen
Afbeelding

E-B-E grote volte daarna doorzitten
Afbeelding

galoperen richting volte
Afbeelding

galop op de volte (valt linksom nog wat weg vandaar die lelijke spoor)
Afbeelding

drafje (vind halshouding wel mooi, verder bras)
Afbeelding

volte galop rechtsom
Afbeelding
Afbeelding

drafje richting A afwenden vind ik zelf wel een mooie foto, alleen iets op de kop
Afbeelding

X-G halthouden groeten (jaja we kunnen over 4 benen)
Afbeelding

dat was het weer.

en over hakken omlaaf hoef je niets te zeggen dat weet ik heel goed, thuis loopt ze zonder spoor en is ze super aan het been. nu nog oefenen op concour........


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:54

JAJAAAAAAAAAAA ik moet echt aan een dressuurzadel maar centjes centjes centjes. wat ik wil zoveel.

maar als iemand een dressuurzadel te koop of voorlopig even te leen heeft............


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:58

in tilburg was ze absoluut niet door de kaak en dat is ze hier wel vandaar dat ik ze hier veel mooier vind. wat vond je aan tilburg mooier dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:12

op dat zadel kun je gewoon echt niet anders zitten. en voorlopig zal ik het daar toch echt mee moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 23:20

met het rijden thuis let ik er heel erg op en dan heb ik mijn spoor niet nodig, maar alle indrukken op concour maken haar toch veel sneller moe!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 14:14

met die losse paarden was ik 1x aan het losrijden en 1x aan het droogstappen.

wat het beste helpt tegen mijn hakken is mijn beugels korter maken eerlijk waar!!! omdat ik op dit zadel met lange beugels erg ongemakkelijk zit ga ik mijn hakken optrekken en naar voren zitten. met korte beugels kan ik mijn knieen beter aansluiten
maar hoop rond juli/augustus iets gevonden te hebben.

bedankt voor jullie reacties!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 20:10

het probleem is dat als ik mijn beugels nog langer doe mijn knieen nog losser komen te liggen en ik nog verder voorover ga hangen, met dit zadel zal het niet veel beter worden, sparen voor een neiuwe dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 12:23

160 meet mijn lady. tis ook echt een heelkleintje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:20

aanstaande zondag ga ik naar berkel. hoop dat ze dan lekker loopt. ze gaat namelijk morgen voor op ijzers en hoop dat ze er snel aan went.

Nou ons pa las een verkeerde letter maar ik wist wel wat ie bedoelde. maar ik was hem ff aan het corrigeren. maar hij leest ook niet graag voor.

Maar zelfs me pa vond dat ik goed gereden had, alleen wat weinig punten,
vandaag weer springles gehad en ze doet het echt super!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 bezoekers