Dressuurfoto`s (slechte kwaliteit trouwens) van Perry

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Dressuurfoto`s (slechte kwaliteit trouwens) van Perry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 08:18

Mijn mamsie heeft deze week mij en Perry op de video gezet omdat er in Juni een goede dressuurtrainer naar Texas komt om een clinic te geven. (Jane Savoie, ooit van gehoord?). Als je in die clinic wilt rijden moet je dus een video insturen van je rijkunsten en aan de hand daarvan pikken ze een aantal ruiters uit. Zo heb ik vorig jaar een weekend les gehad van Michelle Gibson (goh wat heb ik daar veel geleerd, NOT Boos! het was maar goed dat het gesponsord was..) Anyway, iedere kans om goed les te krijgen grijp ik met twee handen aan. Ik heb een beetje zitten rommelen aan m`n camera om die pokkeletters eraf te krijgen. Dat is gelukt, alleen de kwaliteit van de foto`s is nu om te janken. Je kunt nog net een paard onderscheiden, maar dat is het dan ook. De video zelf ziet er wel goed uit, maar als ik een foto van m`n camera wil halen krijg je dus dit resultaat Boos!

Middendraf (nee echt? Haha! )
Afbeelding

Schouderbinnenwaarts
Afbeelding
Afbeelding

Vlak voor een changement
Afbeelding


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 18:42

Dank voor de complimentjes Bloos Perry is echt een superpaardje (mag je toch wel zeggen van je iegen paard, toch? Haha! ) Hij heeft echt een superkarakter en hij wordt ook steeds sterker in zijn gangen. Ik hoop echt dat ik mee mag rijden, Jane schijnt een hele bekende trainer te zijn. Ze heeft ook een aantal dressuurboeken geschreven en er zijn geloof ik ook een aantal videobanden van haar (staan in de divoza catalogus!).

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 103 bezoekers