Ozep & Triumph op de 'Soester Kampioenschappen'

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Ozep & Triumph op de 'Soester Kampioenschappen'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 12:45

Op Koninginnedag worden in Soest altijd standaard de Soester Kampioenschappen verreden, klinkt veel grootser als het is hoor. Maar het is wel altijd heel gezellig en leuk, en het is altijd ontzettend kijkerig waardoor het super leerzaam is

Hier staat het verslag: [VvdD] Soester Kampioenschappen; mijn verslag

Eerst een plaatje bij ons thuis, dit is de parkeerplaats achter onze wei van een tuincentrum, over luchtkastelen gesproken...

Afbeelding

Triumph liep mee in het bestgaand rijpaard:
Afbeelding

Afbeelding

Tijdens het overkampen
Afbeelding

Het duurde vrij lang en ondertussen landde er een vlieg op zijn oor *LOL*
Afbeelding

En we hoorden bij het clubje wat in de baan mocht blijven dus we mochten ons weer klaarmaken voor nog een paar rondjes:
Afbeelding

Triumph zat er tijdens de prijsuitreiking helemaal door (en ik ook Bloos!)
Afbeelding

De enige foto van Ozep die tijdens het parcours is gelukt
Afbeelding

En Ozep tijdens de prijsuitreiking van het jachtparcours (het lijkt een oranje lintje maar het is een rode Knipoog )
Afbeelding


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 12:07

Triumph is inderdaad een hele beer, met behoorlijke stelten... Het past nog wel, maar ik begin zelf te vermoeden dat hij nog wat doorontwikkeld en hij voor het mooie dan te groot wordt. Want op die stelten heeft hij ook nog een behoorlijke koffer Bloos
Gelukkig is hij heel fijn en licht te rijden en heel makkelijk te sluiten


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 12:39

Over het foto's maken... Daar heb ik nog wel een 'leuke' anekdote over Scheve mond
Er was een jongen met een digitale spiegelreflex camera van amper een dag oud die de hele dag foto's maakte.
Alleen heeft die jongen tijdens het bestgaand alleen foto's gemaakt van de hoofden van....
je gelooft het niet....
De hoofden van de ruiters Scheve mond En niet een paar, nee, bijna 100 stuks Nagelbijten / Gniffelen
Hij heeft tijdens die hele rubriek geen 1 paard op de foto gezet *LOL*

Tijdens mijn springrubrieken had hij verzoek nummers van meisjes die met hun lievelingspony op de gevoelige plaat wilden. Dus helaas voor mij geen professionele plaatjes

Overigens was dit inderdaad Triumph zijn eerste lintje èn ook het eerste lintje wat Ozep zich liet opspelden, Ozep was altijd al lang en breed aan de andere kant van de bak als de jury met rozet een stap in zijn richting zette Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 50 bezoekers