Vandaag weer lekker op Beauty gereden. Fotograaf (m'n pa) meegesleept. En die moest foto's maken

Even ter info: Beauty is 'n 11 jarige merrie. Ze mennen er ook mee in het 2 span. En hebben regelmatig wedstrijd.
We rijden nu ongeveer op B niveau. En ik wil ook graag volgend jaar gaan starten. Maar eerst nog lekker doorlessen!
We zijn op dit moment bezig om dr lekker actief in mijn tempo te laten lopen. Tempowisselingen. En ontspannenheid.
Uiteraard werken we ook aan mijn houding. Verder lopen we tegen het probleem op dat ze soms wel is sneller wilt dan ikzelf wil.
Dan moet ik haar weer terugnemen, en dat kost soms wel wat moeite. Oja, het zijn eigenlijk allemaal draffoto's. We zijn vooral hard aan 't trainen op de draf. Galop hebben we nog niet gedaan omdat het nog niet helemaal beheerst gaat, en daar gaan we in de les hard op trainen! Voortaan doe ik voor 't plaatje de beugels nog ietsje langer.
Nou dat was 't wel zo'n beetje. Veel kijkplezier. Commentaar mag natuurlijk. Maar wees vriendelijk a.u.b.
Mijn eigen punt is dat ik écht moet op gaan letten dat ik vooruit kijk.
1.) Meet Beauty.

2.) Beetje buigen/ afwenden.

3.) Lekker drafje.

4.) Drafje.

5.) Mag er iets meer uit gereden worden.

6.) Netjes

7.) Toen was ze klaar/ braaf en toen hebben we nog even 'n fototje gemaakt.

8.) En toen nog lekker uitgestapt op 't graslandje.

Dat waren ze. Wat vinden jullie overigens van Beauty's dekje, met haar naam erop?

Eigen commentaar dus:
- Letten op 't vooruit kijken.
Groetjes Hanneke + Beauty.

lekker zo door gaan met die lessen en dan gaat het helemaal goedkomen met die wedstrijden!
En probeer iets meer te ontspannen in je houding, Het ziet er een beetje "stijf" uit als je begrijpt wat ik bedoel

!