Mijn nieuwe paard: Samantha

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Mijn nieuwe paard: Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 11:47

Hierbij alvast wat Stills uit de video die ik zaterdag tijdens het proefrijden van Samantha gemaakt hebt (de laatste persoon ben ikzelf). Gisteren is ze goedgekeurd en mijn eigendom.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog even een gallopfoto
Afbeelding

Ze is nu een maand of 9 onder het zadel.

[o]


cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 12:04

Carlaa schreef:
Van harte! Leuke dame hoor!
Jullie gaan vast heel erg veel plezier van elkaar krijgen! Heb je haar al op stal?


Ik ben er al erg blij mee.
Ze staat al bij mij thuis op stal , ze is totaal niet onder de indruk van de drukke weg die bij ons loopt.
Ze is alleen erg druk bezig met alle paarden en pony's in de omtrek, volgens mij is ze een housewarmingsparty aan het afspreken met hun Bloos

[o]


cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 18:43

Anoukie"]
Leuk dier Coby, heel aansprekend!!! Ik kom haar graag een keer in het echt bewonderen !!!
[/quote]

Wanneer Samantha zich een beetje thuis voelt ben je van harte welkom

[quote="obiwan"]
Heb alleen 1 dingetje, probeer je handen niet te veel naar je toe te trekken maar haar juist ruimte te geven door je handen voor je te houden. Dan kan ze namelijk beter je hand volgen en meer ontspannen lopen.
[/quote]

Bloos Mijn handen en mijn tenen zijn nog steeds een beetje moeilijk om onder controle te houden, daar gaan/zijn we hard op aan het oefenen.


[quote="Pervinco schreef:
Ze loopt netjes voor zo'n korte tijd onder het zadel OK dan! Alhoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik meer interesse heb in de stills van het springen... Kwijl


Toen ze vanmorgen los liep in de wei en lekker aan het galloperen was, kwam ze een hoge graspol tegen en hup daar ging ze netjes met een mooie sprong overheen Bloos! (volgens mij wou ze duidelijk maken dat we de springles van de vereniging in moeten als het dressuren redelijk gaat Tong uitsteken Haha! ).

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 18:58

grandeur schreef:
Ziet er goed uit!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst Knipoog !
Ze is zowat even lang onder het zadel en even oud als mijn merrie Haha! !


Dank je.

Hopelijk zullen mijn wedstrijden net zo lekker gaan als die jij al hebt gereden. Bloos Bij mij gaat het nog wel eventjes duren.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 09:52

moowsy schreef:
Super hoor!! Gefeliciteerd en heel veel plezier met haar!


Dank je, ik ben er ook zeer blij mee. Ik hoop alleen dat zij zich wat meer thuis gaat voelen, zo brult nu de hele buurt nog steeds bij elkaar.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:05

Bashuk schreef:
Hey wat leuk Heb je een paardje bij Jan v Beek gekocht?? gaaf hoor, hij heeft goede paardjes Haha! ik train al een aantal jaren bij hem.


Nee, de eigenaar liet Jan van Beek het paard springmatig trainen, de dressuurmatige training en alle overige dingen deed ze zelf. Het paard stond ook bij de eigenaar thuis.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:09

LuvdaTossa schreef:
Mooi paardje hoor! Welke afstamming is dat?

En wat heb jij lange benen zeg! Of lijkt dat zo door de foto?


Samantha is een Glenridge x Wolfgang X Ariban X Obelisk.

Ik ben ongeveer 1,83 lang, vandaar dat mijn benen wat lang lijken aangezien Samantha ongeveer 1,68 is.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 08:45

Pervinco"]
[quote="Bashuk schreef:
Griebels, deze man springt alvanaf zin 5e jaar n zou eigen lijk dit jaar naar de Olympische Spelen in Athene gaan. Ik zou maar niet twijfelen aan zijn capaciteiten Knipoog


Kan ie nog zoveel capaciteiten hebben, wilt niet zeggen dat ie nooit een fout kan maken Knipoog Wilt imo ook niet zeggen dat zij de perfecte manier hebben... Ben het nl ook met Griebels eens dat ie niet echt helemaal goed lijkt te zitten... Krijg een beetje het idee dat ie op de hals hangt.
[/quote]

Ik heb niet het idee gehad dat hij de merrie tegenwerkte, in tegendeel zelfs.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 13:40

Kitty schreef:
Die vrouw op de eerste foto's heeft een wasknijperzit. Ze duikelt zelf naar voren en haar benen schuiven naar achteren.


Aan deze opmerkingen heb ik niet zo veel, aangezien ik geen contact met de vorige eigenaar hebt. Bloos
Ik heb de foto's geplaatst in de hoop zelf wat aanwijzingen/opmerkingen te krijgen over mijn eigen houding/rijstijl en om mijn nieuwe paardje te laten zien.

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 16:28

Marliesje schreef:
Wannneer krijgen we springfoto's met jou erop te zien?


Duurt denk ik nog wel even, het is alweer bijna 2 jaar geleden dat ik voor het laatst gesprongen hebt ivm gezondheid van mijn vorige paard. Bloos Terwijl ik in mijn hart toch wel een springruiter ben alleen heb ik het lef niet echt. Bloos! Schijnheilig

Ik ga de eerst komende maand/maanden lekker dressuurmatig met haar rijden, wanneer ik Samantha een beetje redelijk kan aanvoelen dan bel ik mijn springinstructeur weer op om weer springlessen te nemen.

Maar springfoto's gaan er hou dan ook komen OK dan!

[o]

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:12

De naam van een paard vind ik persoonlijk niet al te belangrijk, ik zal haar gewoon Samantha (of afgekort Sammie) blijven noemen.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers

cron