As @ work!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:21

heel erg bedankt
nou kan ik ook zien wat ik nog moet verbeteren.
recht zitten ,hoofd omhoog en hakken naar beneden
Ja mensen wat vinden jullie er van????


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:29

Emmz schreef:
Je Onderbeen ietsje naar voren en je armen een beetje buigen op sommige heb je ze helemaal recht. Verder ziet het er goed uit. (En de dingen die je zelf zei natuurlijk Tong uitsteken) Ik Vind As echt mooi!

ik zit echt als een zoutzak.
maar daar zal ik aan gaan werken

aan mij moet echt veel gesleuteld worden.
maar ja in september eerste oefenwedstrijdje in Ermelo dus heb nog wel de tijd

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:38

Manon schreef:
Ah echt een mooi haf. Stoere manen Cool
Ik zou iets meer omhoog kijken Lachen
ja erg he maar ja hoop nog altijd dubbeltjes te vinden Haha!

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:40

ik heb As vanaf september vorig jaar en daarvoor was hij een half jaar western bereden maar nog erg groen.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 21:47

Jessicaaa schreef:
en je bijzetteugel...beetje te kort..nu word ie als het ware naar beneden getrokken en loopt ie niet meer echt op zn eigen benen
bij zetteugel???
het is een tiedeman en ik heb hem niet tekort.
want heb gisteren nog mijn intructeur gevraagt en had hem eerst losser en moest hem ietsje strakker zetten.
ik rij er tot maandag mee en dan gaat hij weer af.
is puur omdat meneer bij het wijken nog wel als aeen gek wil wegvliegen om er onderuit te komen daarom.


Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:35

pokoloco schreef:
Misschien is het toeval maar op alle foto's behalve 1 is hij op rechts ingebogen. Op die ene foto waar hij op links moet buigen kantelt zijn hoofd. Dus iets meer links inbuigen en op de lange zijde goed recht richten.

klopt hij vindt het erg moeilijk nog linkerhand maar is al stukken beter als vroeger.
maar wordt aan gewerkt

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:12

****** schreef:
Erg mooie haf,loopt ook leuk.

Advies voor jou, doe een ander shirtje aan.

wat is er mis met dat shirtje? :\
Laatst bijgewerkt door Firelight op 28-01-21 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam op verzoek verwijderd

JILDAU HET HEEFT ZO MOETEN WEZEN

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:56

ik zal over een 2 maanden weer eens rijfoto's maken en probeer veel aan mijn houding te werken en natuurlijk zonder hulpteugel maar moest even 1 weekje mee rijden anders reed ik ook zonder .
Maar ging er erg vandoor bij wijken want snapje het niet. nu begint hij het te leren dus kan hij er straks mooi af.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:40

radijs schreef:
mooje haflinger!
is die al eens eerder geweest op Bokt?
Rijden ziet er verder netjes uit!
maar wil eigenlijks ook wel eens foto's zien zonder Thiedemann.
die komen vast wel maar nu moest ik net van de intructeur met de thiedeman rijden . nog tot maandag en dan gaat hij er weer af

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:41

as is nog niet veel op bokt geweest maar vele bokkers kennen hem wel

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:03

jilleroo schreef:
ik ken as ook omdat ie bij ons op de SRR heeft gestaan !
super paardje en heel fijn om mee te werken, wat dat betreft was astrid nog groen hoor en k moet gewoon even eerlijk zeggen dat ik totaal niet snap waarom er in godsnaam een thiedemann opgezet wordt terwijl dit paardje nog ingereden moet worden en dan als het zonodig gebruikt moet worden dan ook al niet zo strak..
misschien hard maar ik twijfel wat dat betreft aan het kunnen en denken van je rijinstructeur/trice. maar verders zijn het leuke foto's hoor! en die opmerking over je shirtje slaat ook nergens op: lekker aantrekken wat je zelf lekker vind zitten hoor!
de thiedeman kom er maar even op en dan gaat hij er weer af.
As is erg sterk en zet zijn kop er op en dan volle gang rechtdoor .
Hij maakt zich zo sterk dan op dat moment dat hij met mij rijd i.p.v. anders om.
Hij lijkt strak te staan maar valt reuze mee want hij kan gewoon nog met zijn hoofje omhoog komen en niet aan de teugel lopen.
As is erg veel veranderd en is een echte donderstraal maar wel een leuk karakter.
Instructrice twijfel ik niet aan heeft as en mij erg gveel geholpen met vertrouwen weer krijgen in ons twee.
As was echt niet te genieten en vol angst en dat dat er niks was gebeurt bij mij maar plotseling.
Nu is hij zonder de thiedeman ook braaf maar met wijken wat nieuw is. kan ik hem niet houden en spant hij zich nog erg maar 1 kan is nu veel beter.
Ik ben ook niet voor hulpteugels maar dit kon niet anders ik heb niet veel kracht in lichaam door mijn eigen gezondheid dus mag er niet afkletteren wat dan wel kan gebeuren daarom even de thiedeman en morgen doe ik het martingaaltje er eens op zien wat hij dan doet.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 08:52

dat met wijken doe ik niet helemaal op de middenlijn die gaat nu goed.
1 kant vindtg moeilijk.
voorlopig niet meer rijden helpt niet want blijf altijd een risico en daar heb ik voor gekozen.
As zal altijd een aparte pony blijven maar gelukkig ben ik niet een beginner aar heb gewoon krachtverlies in links.
Als ik zie wat ik nu heb bereikt al met hem.
Kan nu netjes lopen en braaf stilstaan met opstappen,
dat wijken doe ik een 2 a 3 keer in de week en links 2 keer en rechts 2 keer dat kan hij best aan.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 08:53

maar alsnog leuk van alle reacties en commentaar vindt ik niet erg als het maar serieus bijft

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 09:28

Vonnie84"]
[quote="Dribbelkont schreef:
Nu is hij zonder de thiedeman ook braaf, maar met wijken, wat nieuw is, kan ik hem niet houden en spant hij zich nog erg. Maar 1 kant is nu veel beter.


Maar er komen steeds nieuwe dingen bij. Wil je daarvoor ook steeds naar die hulpteugels grijpen? Ergens begrijp ik je standpunt wel, maar ik denk dat je ook op een andere manier naar het wijken toe had kunnen werken. B.v. door eerst op een volte te beginnen o.i.d. Je zegt zelf dat je paard het nog niet helemaal snapt en dat hij jong is. Heeft hij wel de kans gehad om het te kunnen begrijpen?
[/quote]Hij heeft wel de kans gehad om het te leren mar is erg strerk dan en dit was even de oplossing.
Wie weet doet hij bij de andere hulpen het niet en ik rij nu met geen thiedeman meer omdat het erg goed gaat nu ben tevreden voor een paar pasjes wijken.rij nu weer zonder.

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:54

balen de foto's doen het niet meer

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:02

iemand die de foto's wil zien kan nog via msn.
geef me je msn adres dan meld ik je aan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 bezoekers