Okidokie beetje aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Okidokie beetje aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 00:04

Tja, ik geloof niet dat Okidokie er vandaag echt zin in had, foto's zijn in ieder geval niet echt florissant geworden (zo van: ik had gehoopt dat het er beter uit zou zien). Ik mocht niet aan haar hoofd komen, dan ging het gelijk metershoog de lucht in, ook ontspanning was ver te zoeken, ook nog eens hengstig. Bovendien wijzen m'n tenen wel erg ver naar buiten, en heb ik geloof ik heimwee naar m'n pianoles.

Commentaar waar ik wat aan heb is zeer welkom!

het slachtoffer:
Afbeelding
Okidokie, NRPS merrie van Ed (Etter) King Hill

Stappen:
Afbeelding
(of Oki is hier scheef, of ik zat waanzinnig ongelijk...)

Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

Afbeelding
Hoe erg op de voorhand is dit nou?

Afbeelding
Nee, ik zit bij lange na niet rechtop, maar dit was ongeveer waar haar hoofd het merendeel van de tijd te vinden was

Afbeelding
Halsstrekken

Galop:
Afbeelding

Afbeelding
Deze noem ik 'geef hier die teugel!'

Voor degene die erop zaten te wachten, zal verder geen naam noemen ofzo, helaas geen bok/steiger/etc foto's dus Tong uitsteken


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 12:56

@KimS Weet ik eigenlijk niet... geloof meer springen dan dressuur

@Lucky: Ik weet het Lachen Vergeleken met foto's van een half jaar terug vind ik het al enorm verbeterd, maar ik moet er nog beter op letten Lachen Instructrice heeft op dit moment alleen zoiets van: eerst dat paard onder controle, dan komt rechterop zitten en dergelijke even op een iets lagere plaats

@Tinne: Het heeft me ongeveer drie maanden gekost voordat ik m'n fotograaf meegekregen heb, ik hoop dat ie over niet al te lang nog een keer foto's tijdens de les wil maken.

@#Ymke# Tja... dat was ook echt het beeld van gister... echt laag wilde ze nog wel, al liep ze dan ook al super met haar hoofd te schudden, maar zodra ik de teugels iets meer aannam ging ze sterrenkijken.

Ze is 1.61

Voor de rest: Bedankt! Haha!


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 10:43

@Shanna, rechtop, benen aansluiten... ik zet het op het lijstje veel te veel dingen waar ik aan moet denken bij het rijden Knipoog

Bedankt voor alle complimenten over haar Lachen Ik zal ze doorspelen naar de eigenaresse! Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 14:34

Tuurlijk...
handenrechtop, tenennaarbinnen, schoudersnaarachteren, rechtop, voorinhetzadel, buitenteugelopmaat etc etc etc Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers