shet rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

shet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 11:29

voor de bezorgden onder ons, lodewijk loopt vaker aan de pessoa,hand,longeerlijn, lange lijnen, en als de kar weer gemaakt is ook weer voor de kar enz dan onder het zadel. maar toch wil ik jullie even deze foto's laten zien.
(simpel gezegd ik weet dat ik te groot ben maar ik voel ook aan lodewijk wat hij kan en niet kan. en zo druk als hij gister was.. we hadden de trein zeker gehaald Haha! )

eerst even een foto van lo aan de pessoa
Afbeelding

Ons bloemenjochie.
Afbeelding

Afbeelding

en wat foto's onder het zadel

lekker je tongetje net niet naar buiten maar wel even luchten Haha!
Afbeelding

kunnen wij hier overheen? vast wel Haha!
Afbeelding

en hier?
Afbeelding

t is en blijft mijn favo shet
Afbeelding

als je goed kijkt zie je dat hij echt genoeg ruimte heeft (teugels staan niet eens strak Bloos ) maar dat ik gewoon mijn handen niet naar voren heb gebracht Bloos!
Afbeelding

en nog een sprongetje Haha!
hier kan je een klein beetje zijn oog zien die hij gesloopt had, is gehecht en nu al weer een hele tijd netjes aangegroeid! als je het niet weet zie je er niets van, behalve dat zijn ene oog iets dichter is dan zijn andere oog, maar gelukkig heeft meneer daar helemaal geen last van
Afbeelding

commentaar is natuurlijk welkom, maar wel opbouwend dat ik te groot ben dat is een bekend probleem (daarom heb ik ook een paard Haha! )
en graag niet alles herhalen Haha! ik leer snel Schijnheilig


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 13:15

DANIenVLIEG schreef:
ziet er leuk uit!!
die shet kan nog best hoog springen!!!


grin Haha! zal ik maar niet verklappen dat hij stiekem met mij erop 85cm kan springen (dit is 55 ) en los 1.10 (omheining van 1.15 lukt ook nog wel maar daar moet hij wel wat meer moeite voor doen Haha!
het probleem is ook niet dat hij me niet kan dragen maar als je altijd op een paard rijd (1.60) dan voel je je gelijk zo groot op een shet van 1.10 Haha! en hij is erg kort en smal dan opeens *LOL*

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 22:15

hihi veroon ik denk ik zeg er niets over Haha! zeg jij het Tong uitsteken
ik heb nog een foto van voordat je em had gesloopt Tong uitsteken
iedereen bedankt voor de leuke reacties (ik had eerlijk gezegd een lading van kritiek verwacht Bloos , wat ergens ook wel terrecht zou zijn Bloos! )
en Bashuk ik heb zelf de deur 2x omvergeworpen Bloos en door een communicatie fout (en stuurfout van mij) 2x de buitendste strobaal eraf gegooid Haha! (reed niet goed aan en daardoor bleef mijn knie hangen in de strobalen Haha! maar ja die vallen snel dus dat scheelt Haha! )


My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 23:20

dank je Haha!
hij is niet altijd lief maar het is wel een enorme knuffel!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 10:00

ben ik met je eens
het is jammer dat ik boven de 18 ben dus er moet maar een klein ruitertje met em gaan starten Haha! Schijnheilig

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 23:35

*grin* geef me een shet en het penny gehalte stijgt Schijnheilig
ze hebben zo lief veel haar! (morgen is lodewijk kaal Extreme duivel dus neem maar even afscheid van meneer pluis (ze manen blijven wel hoor Haha! ) )

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 12:53

MissDonna schreef:
Leuke shet!!
Maar waarom longeer je een shet inhemels naam met een pasoa?
Vind ik een beetje te veel voor een shet als je het mij vraagt..!!??

Maar had je ook nog over die stro balen heen gesprongen ??
-xXx-Madieke


waarom teveel voor een shet?
een shet kan net zo goed als een paard aan het werk hoor. als je het gewoon goed opbouwd kan dat met gemak! ik verwacht van hem dat als ik erop zit dat hij gewoon aan het werk gaat, en het is voor hem fijner om zonder mij erop te werken.
nee ik vind het niet teveel gevraagd, hij is een shet die een super goede werkwil heeft! waarom dan alleen rondjes sjokken?
en waarom bv een welsh wel en een shet niet? scheelt maar 10 cm
ja de strobalen hebben we ook gesprongen

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 16:21

debo ik probeer eerst met magned te starten Tong uitsteken maar de 30 heb ik een wedstrijd met allebei Haha!
hij is gister geschoren (nu nog half Bloos ) en word donderdag verder geschoren *LOL* dan komen er wel wat dressuur foto's nu kan hij even geen zadel op Haha! (en hij ziet er niet uit Tong uitsteken )
er bestaat vast wel een slof voor shetjes maar ik heb em nog niet gevonden (ook niet gezocht)
de pessoa hebben we zelf gemaakt (nagemaakt van die van mijn paard)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers