Hier weer een topic van Ginger @ priveles.
ik heb sinds April een nieuwe instructrice, die ik erg fijn les vind geven & we zien dan ook in 3 maanden erg veel vooruitgang.
we zijn nog vooral veel bezig met de basis van Ginger & ook van mezelf. dus vooral op gevoel rijden,
op je zit en gelijk reactie.
hiervoor reed ik altijd op de manier ( doe jij mij niks , doe ik jou niks ) daardoor is het toen fout gegaan.
hier een topic van toen: ( in de winter ) [HAW] Ginger @ work verzameling van deze week
nu dat we haar wat strenger rijden en meer van der vragen, komt soms de pubertijd er nu pas erg uit. ze is 6.
heb na mijn vorige topic ook mijn beugels 2 gaten langer gedaan & bevalt me erg goed.
we rijden sinds vrijdag weer en bouwen het rustig aan op, want ben er zelf 5 weken geleden hard vanaf gevallen
& had ik mijn been en ribben gekneust en mocht dus niet rijden ( in die tijd heeft mijn instructrice haar gereden) na 2 weken
ben ik er weer opgestapt, maar helaas werd zij toen ziek 2 x over koliek en grootte verstoppingen in der buik, ze moest naar de kliniek voor 2 dagen & heeft 3 x over een neuszonde gehad en allerlei medicijnen.
allerlei dingen dus waardoor we er ong 4/5 weken uit zijn geweest.
ze is erg afgevallen, heeft weinig conditie & de spieren zijn weggevallen waardoor het grootste gedeelte van de les nu bestaat uit
conditie opbouwen en spieren weer beetje kweken, we rijden dan ook maar 15 tot 20 minuten.
ondanks dat het de laatste tijd beetje de mist in is gegaan, pakt ze echt alles zeer goed op en wil ze hard voor je werken.
Tip: let niet op mijn gekke bekken die ik soms trek

het is nog lang niet allemaal perfect, maar ben al trots op hoe het nu gaat.
Ik weet dus ook zelf mijn punten waar ik aan moet werken!
maar hoor het graag van jullie dus
Tips en commentaar is welkom!