Timeless @ work @ clinic Thyrza by Biebel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 08:19

Mooie foto's hoor en een prachtige paard.
Jullie zijn een leuke combinatie!!!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:53

Leuke foto's hoor, ziet er echt heel goed uit
Ik hou ook niet zo van bandage's maar ach dat schijnt tegenwoordig mode te zijn als je een clinic rijd Haha!
Leuke combi zij jullie !

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:57

Troost je, ik was erg eigenwijs en reed zonder bandages Lachen Dus zo'n grote mode is het niet hoor...

Maar ach, zoals Tyrza al ergens anders schreef: het ziet gewoon netjes uit, en de paarden hebben heel wat werk te verzetten...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:28

Wat een knappe merrie, Vonneke... die wordt echt wel ster hoor Haha!

En een fijne bergopwaartse galop zo te zien! Jij bent een beetje springruiter of niet? Schijnheilig Knipoog

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:37

Had niet verwacht dat ze nog maar 3.5 was! Ziet er netjes uit dan al hoor!!
Leuk, aansprekend paardje idd Lachen!

(en ik weet niet meer wie het zei, maar "jammer van de bandages". Ik ben dan wel blonT, maar deze snap ik gewoon écht niet Verward !! Knipoog)

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:00

De eigenaar van mijn verzorgpaarden hield gisteren een pleidooi voor het verliefd worden op een paard (en daardoor centjes verdienen).
Dit paard valt zeker in de categorie om verliefd op te worden en Timeless is bijna super.
Super stam, super paardje om te zien, kan lekker lopen, 1 maar; voor mij is ze te klein haha.

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:23

hoii..het is echt een mooi paard,
wal jammer van je zit..op sommige foto's is je zit echt mooi, en bij andere zit in een soort van opgepropt zeker bij de draf!
Heb ik ook wel es..dat is zo raar Scheve mond

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:27

Ik denk dat dat meer te maken heeft dat Vonneke ook regelmatig een sprongetje maakt Knipoog. Bovendien is dat voor een jong paard zeker niet verkeerd om een beetje verlicht te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:44

haha ik was al helemaal trots op mijn rechtzitten, moet je maar is in mijn profiel kijken hoe enorm krom dat ik zit.
Ik ben nu hard aan het oefenen met recht te zitten maar dat valt nog niet mee!!

verliefd worden... ja dat word ik nu langzamerhand wel op der. eerst vond ik der niets speciaals, maar der koppie word steeds aansprekender

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:56

vonneke schreef:
haha ik was al helemaal trots op mijn rechtzitten, moet je maar is in mijn profiel kijken hoe enorm krom dat ik zit.
Ik ben nu hard aan het oefenen met recht te zitten maar dat valt nog niet mee!!

verliefd worden... ja dat word ik nu langzamerhand wel op der. eerst vond ik der niets speciaals, maar der koppie word steeds aansprekender


HAhaha, ja ik had ook in je profiel gekeken, 1 foto van die galop..daar zit je echt goed/mooi hor!
Af en toe als ik op een druk paard rij, heb ik ook gauw de neiging om me opte proppen, omdat je weet dat ie iets kan doen!

Ik ben al verliefd op je paard Kwijl

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:31

Ik vond Times meteen al leuk alleen moet ik aldoor al yvonneke daarvan te zien overtuigen!!! Hahahaha, maar ja ik heb dat met orion ook nie gehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 21:43

haha jij was inderdaad meteen bij de 1ste ontmoeting verliefd, ik zag haar toen voor de 2de keer.

maar ik vind haar nu wel leuk hoor, en ze zal alleen maar leuker worden

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:00

Het is een mooi paard!
Je kan aan je houding zien dat je graag springt. Lachen

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:29

wat een lekker koppie zit erop... Heb even in je profiel gekeken je bent idd erg voorruit gegaan met je zit
ga je met deze merrrie in de spring of dressuur sport?

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 12:44

MinX schreef:
hey vonneke. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar wat bij mijn houding heel erg heeft geholpen is zonder zadel rijden. Om dan niet bij iedere beweging van je paard te wiebelen móet je wel goed zitten. Het is heel goed voor je zit en je evenwicht. Misschien eens aan de longe proberen? of zitles aan de longe (zonder zadel, of met zadel zonder beugels, dat laatste zit naar mijn idee wel midner fijn dan gewoon zonder zadel hoor)
ennuh.. ik weet hoe moeilijk het is hoor =S
Groetje, MinX


Een dressuurzadel zit ook veel beter.
Ik zat vroeger ook als een krant sinds ik een dressuurzadel heb niet meer.

Je hebt een leuk dier hoor.
Is al lekker aan de schouw voor haar leeftijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:11

@liekje, ik heb deze merrie gekocht voor het springen, maar al verschillende mense oa Bart Bax zeggen dat ik gek ben als ik deze merrie niet ga starten in de dressuursport.
De dag na de clinic ging ik op dressuurwedstrijd en behaalde daar een 6de plaats van de 32 met 163 pnt. had jammer genoeg een 2 voor de galop omdat ze tegen het been sprong. anders had ik 3 of 2 gestaan

maar ze doet het erg goed