Tyrza-clinic Best: groep 3 (B/L) en 4 (M)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Tyrza-clinic Best: groep 3 (B/L) en 4 (M)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 23:50

Na een hoop gerommel met de helderheid en contrast, hier dan het eerste deel van de foto's... De 3e en 4e groep, B/L en M. De Z-groep komt morgen, de eerste 2 (B en L) groepen hangt af van mijn kapotte geheugenkaartje Frusty De foto's zijn dus niet optimaal omdat ze binnen gemaakt zijn... Zitten overigens aaridg wat foto's tussen die op de volte gemaakt zijn, ze zitten dus niet enorm scheef op hun paarden Knipoog



Ilse (Solide) met Solide. Had aardig wat aanhang bij zich... Lenn (die helaas niet meereed), Vonnie84 en 2 onbekenden...

Aandachtig aan het luisteren Lachen
Afbeelding

Net voordat ze door Tyrza tot de orde geroepen werd... Schijnheilig
Afbeelding

Afbeelding

Een niet-bokker op Solide (volgens mij zweette Kelvin het hardst na de les... Scheve mond)
Afbeelding

Ilse en Solide bij de vrachtwagen die Solide helemaal voor zich alleen had... Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding



Yvonne (vonneke) met Timeless. Leuk paardje met een erg mooi hoofdje...

Ook aandachtig aan het luisteren Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Marieke (orionneke) met Orion. Helaas erg donkere foto's... Valt niet mee om een donker paard in de bak te fotograferen... Clown Heb de beste er maar uitgehaald...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Sanne (Olrike N) met Olrike N. Mijn absolute favoriet van de dag... Bloos Geweldig mooi paard, mooie maat... En die gangen Kwijl Baal er enorm van dat ik het stukje middendraf niet vast heb kunnen leggen... Echt een paard dat 'aanwezig' was!

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij was ze hier aan het wijken...
Afbeelding

Afbeelding

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 13:50

liza van loon schreef:
Mooie paarden zeg! Lijkt me echt leerzaam zo'n clinic van Tyrza. Deed je zelf niet mee?


Jawel, eerste groep... Maar de chip met die foto's is stuk Frusty Vriendlief probeert er aan te redden wat er te redden valt... Ik krijg iig later in de week de foto's die Biebel van me gemaakt heeft...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 22:24

Fitzroy schreef:
Die is hard op weg om mijn favoriete Boktpaard te worden en dat nog wel voor een merrie Knipoog Tong uitsteken!


Je neemt me de woorden uit mijn mond... Schijnheilig

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers