Dit hadden eigenlijk wedstrijdfoto's moeten zijn.... :(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Dit hadden eigenlijk wedstrijdfoto's moeten zijn.... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 23:30

Vandaag zou ik voor het eerst weer starten na bijna 3 jaar, maar helaas, het was echt niet vertrouwd om de weg op te gaan met die enorme wind. Ik had al ingevlochten, had er ook echt zin in! Als alternatief heeft Ironique ff buiten mogen spelen Lachen

Afbeelding
Dit is het resultaat van mijn eerste keer vlechten met naald en draad, viel me niet tegen, alleen die dikke manen Frusty De hals vertekent een beetje t.o.v. het hoofd, komt omdat deze foto schuin van achteren is gemaakt.

Afbeelding
Tsja, meewerken voor een leuke foto is nog steeds wel eens teveel gevraagd... Haha!

Afbeelding
Ironique in conversatie met mijn vader, waarschijnlijk hadden ze het over mij Schijnheilig Haha!

Afbeelding
Toch nog een mooie foto Lachen

Afbeelding
Helaas een beetje donker deze foto, maar ik waaide hier echt bijna weg... *LOL*

Tot zo ver Lachen

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:32

Oh, moet wle een teleurstelling geweest zijn Scheve mond ... maar veiligheid voor alles, niet?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:37

Hahahaha, ik moet nog ergens een foto hebben van diezelfde deken, maar dan de eerste keer dat hij op mijn paard lag en dus nog schoon....

mooi gevlochten hoor, kan alleen maar durven hopen dat ik het ooit in die richting zal kunnen...echt super netjes ziet het er uit!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:37

Hey nienk! Balen zeg! Kan goed begrijpen dat je graag naar de wedstrijd had willen gaan na 3jaar! Maar het weer zit momenteel niet erg mee! BLEGH! Heb zelf ook al 3 weken niet gereden! BAH BAH BAH! En dan zouden we 2e kerstdag weg, ligt overal ijs! Mooie vlechtjes hoor! En een bekend dek!

groetjes wendy

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-01 23:49

orri"]
Hahahaha, ik moet nog ergens een foto hebben van diezelfde deken, maar dan de eerste keer dat hij op mijn paard lag en dus nog schoon....
[/quote]

Zoiets? Haha! (23-01-2000)
[img]
http://picserv.mediamonks.net/pics/EDEHPDOSHHE[/img]

[quote="orri schreef:
mooi gevlochten hoor, kan alleen maar durven hopen dat ik het ooit in die richting zal kunnen...echt super netjes ziet het er uit!


Het viel mij heel erg mee, veel makkelijker dan ik dacht!! Gewoon ff oefenen, dan komt het vanzelf!