Zoals sommigen van jullie zullen weten heb ik per 1 maart na bijna 2 jaar moeten stoppen met het verzorgen van Danley.
Wegens omstandigheden werd ze 30 km verder op een stal neergezet.
In de tussentijd heb ik de pony mogen rijden van ponyparadijs@bokt
Ik heb contact gehouden met de eigenaresse en het ging minder goed. Ze werd in de manegelessen gezet en verzorgstertjes volgden. Uiteindelijk heeft ze besloten Danley te verkopen. Na heel veel en lang overleggen en nadenken heeft mijn instructrice haar kunnen overkopen. 18 mei hebben we haar opgehaald en ze staat nu lekker dicht bij mijn huis.
De laatste weken is ze maar 1x per week gereden en zijn dus nog aan het opbouwen. Manen gesnoeid, ijzers eronder, lekker de wei op en weer beginnen.
We zijn hard bezig met gehoorzaamheid en goed aan het been komen en daar dus respect voor hebben. Ze wordt daar heel snel pissed off van maar het gaat al wel stukken beter.
Ik ben ook bewust van mijn houding dus ben daar ook mee bezig.
Het ging goed, dus zijn 8 juni voor het eerst L1 gestart, ze vond het weer heel spannend wat voor spanning zorgde, de volgende keren zal het wel weer beter gaan. Toch waren de punten niet heel slecht, 177 en 176 incl. 2 7'ens voor het wijken
We hebben ook nu lekker 2x buitengereden wat heel goed gaat.
1. 2e dag na aankomst

2.

3. 3 juni, lekker longeren

4.

Rachel is nu 14 en verzorgt Danley 3 dagen in de week. Ze gaan goed vooruit en hebben ook les.
Als ze nog even iets verder zijn gaan ze ook starten
5. Les 6 juni

6.

7. Wedstrijd van 8 juni

8.

9. Weer heel spannend, dus helaas veel spanning en ze was héét
Prachtige foto, wel spanning, mevrouw staat op ontploffen

10. BOEM
dit doet ze als ze je flink zit te naaien 

11. Les 11 juni
Meer ruimte van voren, niet naar links hangen, armen ontspannen en onderbenen terug

12.

Dit waren ze.
Ik ben weer heel blij met 'r en hoop dat we de komende tijd weer goed vooruit gaan.
Onze volgende wedstrijd is 6 juli en 11 juli doet ze mee aan de NRPS keuring, dus ben heel benieuwt.
groetjes Marleen