Veerle onder het zadel!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:19

Oooh het brave paard!! Die laatste foto van jou en Veerle is echt super lief! En het is gewoon echt een BOS anders was er nooit een zure boswachter die ons er uit stuurde!! Haha! Ik vond het erg gezellig muts We moeten eigelijk wat vaker afspreken (is ook goed voor je conditie misschien Schijnheilig ). De volgende keer kidnap ik je digi, jou foto's zijn echt zoveel beter dan mijne Verdrietig
Vind de foto's leuk geworden mieke


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 23:56

Lis, ze is nu een maand onder het zadel, sinds 2 weken bij mij terug.
Annuh, ze is 3 Lachen
Wenny, ja het gaat echt beter dan ik had durven hopen Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:35

Ja, net een maandje onder het zadel nu. Ze doet het super.
En mika, zoals mieke zei was dit idd gister. Heel zielig voor mij, maar ahg, ik ben het wel gewend om te lopen, als mieke dit eind ook nog had moeten lopen had ze écht gaan huilen Ach gut Maar boswachters
Pinky_girl, Ja he, ik was denk de laatste die dit ooit nog had verwacht Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Thnx voor de reacties allemaal

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:15

Jij bent écht niet lief marieke. En stil over miekes digi, dat is niet leuk Verdrietig Miekes digi is echt niet beter, dat lijkt maar zo. Bij haar scheen de zon harder dan bij mij Schijnheilig
Enne, zoek geen dingen die er niet zijn

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:10

Laten we niet weer een cap-discussie beginnen. Ondertussen is dat al vaak genoeg besproken geweest en denk ik dat we het er maar op moeten houden dat het ieders eigen verantwoording is. Die cap komt er wel en ik zeg niet dat het verstandig is.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:40

Nee maar voor je het weet gaat het hele topic er over Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:05

Marieke_456 schreef:
Het was maar een grapje het is overduidelijk dat jullie dezelfde kwaliteit hebben *LOL* Haha!


Lovers Lieeef! Lovers

En de omgeving is inderdaad wel mooi, jammer alleen van al die mensen die dat ook vinden en daar perse gaan wandelen, fietsen, of weet ik veel Haha! Zodat je in het bos meer mensen dan bomen ziet Rolleyes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 70 bezoekers