Ewald onder het zadel *trots*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ewald onder het zadel *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:18

Het gaat al een tijdje op en af, dan rijd ik weer vaak en dan staat ie weer 2 weken stil (door mijn pfeiffer). Maar de laatste tijd gaat het erg goed en dus trainen we regelmatig. Ewald doet ontzettend zijn best en loopt súper op het moment. Wil dan ook erg graag binnenkort starten weer. Vanmiddag ging het wat minder (door het weer, normaal rijd ik dan ook binnen), beetje gevecht wat van de foto's af niet te zien is gelukkig Haha!
Maar ik ben erg trots en heel blij met hem, ooit komen we wel waar we willen zijn OK dan!

Afbeelding
Poseren Lachen

Afbeelding
Drafje in het begin, beetje hangerig maar ik geef geloof ik daarvoor ook net been...

Afbeelding
Beetje uit elkaar

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dezen zijn beter Cheese!

Afbeelding
En uitdraven

Afbeelding
Na het rijden weer lekker met zn drietjes de paddock in Ach gut


Kritiek/tips zijn welkom mits onderbouwd zodat ik er wat aan heb Knipoog
Trouwens over mijn houding weet ik, schouders naar achter, tenen naar binnen, hakken uitdrukken, handen recht op Haha!

Ohw ja zal ook maar meteen zeggen dat ik normaal wél met cap rijd maar deze nu thuis ligt om gelijmt te worden

Kijk ook: Schijnheilig
[HAW] Amor ook onder het zadel.
&
[HAW] Nee Pellie, zó moet je je tinker rijden!
Laatst bijgewerkt door Toess op 08-04-04 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3



Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:29

Wat een leuke reacties Lachen
Hij is nu 1.55! Maar ik ben niet zo groot dus hij toont groter haha...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 20:46

Feetje schreef:
Btw, dat derde paardje in de paddock, is dat Amor?



Klopt! Haha! Ons autistje, daar staat hij de halve dag zowat lucht te zuigen Scheve mond

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 13:00

beautyfull_mickey schreef:
ziet er best netjes uit.
alleen je teugels mogen wel wat korter gepakt worden!

leuke pony Lachen


Teugels maken mij niet zoveel uit, hij loopt zo goed en ik heb er meer last van als ik ze korter pak Lachen Dan krijg ik het gevoel dat ik mijn handen niet kan ontspannen en dus voor hem niet aangeef wanneer het goed is.

_Linda_ Waar stond jou vorige verzorgpaard dan? Het lijkt me stug dat hij het is, ik heb hem al 2 jaar en bij zijn vorige eigenaresse had hij geloof ik geen verzorgster maar wie weet... Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 18:43

beautyfull_mickey"]
[quote="Anna-Jelly"][quote="beautyfull_mickey schreef:
ziet er best netjes uit.
alleen je teugels mogen wel wat korter gepakt worden!

leuke pony Lachen


Teugels maken mij niet zoveel uit, hij loopt zo goed en ik heb er meer last van als ik ze korter pak Lachen Dan krijg ik het gevoel dat ik mijn handen niet kan ontspannen en dus voor hem niet aangeef wanneer het goed is.
[/quote]

oke.
fijn dat hij zo beter loopt,maar ik zou toch beetje gaan werken naar een beter aanleuning.
maar op die foto waar je zelf schrijf dat hij uit elkaar valt,heb je alleens naar je teugels daar gekeken?
[/quote]

Moment opname... Op de andere foto's heb ik hem niet zo lang waarschijnlijk zal ik hem hier wel even lang hebben laten draven en pak ik ze net weer op?
Zijn aanleuning vind ik goed zo, misschien iets dieper (op de foto's) maar het blijven momentopnames, hij loopt goed en beter hoeft het niet Lachen

_Linda_: Ja lijkt me leuk, stuur maar een via PB?

Mijn beugels zijn niet te kort, die zijn goed.

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 18:31

yvetje"]
Voor mijn gevoel lijkt het net of je op elke foto je handen weer anders hebt. Dan heel ver voor je, dan dichtbij, dan heel dicht bij elkaar.
[/quote]
Dat kan heel goed kloppen hoor! Ik ben soms wat onrustig met mijn handen, niet in de zin van dat ik trek of ze op en neer slinger. maar meer in de zin van dan heb ik ze daar en dan daar. En als ik eerlijk ben let ik daar niet zo op Bloos Maar goed dat je het zegt dan zal ik er voortaan meer op letten.

[quote="yvetje schreef:
Maar je rijd hem wel netjes met genoeg halslengte Lachen Liever zo dan een in de krul getrokken pony

Thanks Bloos

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 78 bezoekers