Shahazai a.k.a Smurf HAW debuut

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Shahazai a.k.a Smurf HAW debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 18:04

Dit is 1 van mijn lieverds, een 12 jarige Russische arabier v. Pandaz m. Ber Mazurka. Hij heeft een heel jeugdtrauma en is overal bang voor. Vandaag was weer 1 van die dagen dat het helemaal goed ging!!

Ik rijd hem bitloos, voor ik dit hoofdstel had reed ik met een stalhalster en dat gaat super. Hij flipt als hij alleen nog maar een bit ziet. Ook rijd ik hem altijd met barebackpad, deze keer had ik daar geen zin in dus maar helemaal zonder zadel. Hij is met Hempfling ingereden, zo doe ik het nu nog steeds met hem.

AUB geen commentaar op mijn "hindernis materiaal" en mijn kleding/schoenen. Andere opbouwende kritiek is natuurlijk van harte welkom. Ook zit ik te ver achterover, maar dan kan ik zijn enorme passen beter bijhouden, hij gooit gigantisch op.

Genoeg geklets, hier de foto's

Eerst even een paar weide genootjes naar hun stalletje lokken... opa ging ze toevallig net melken.
Afbeelding
Afbeelding

Beetje instappen (mijn gezicht Clown )
Afbeelding

Rustig drafje (piano handjes Tong uitsteken ) kleindochter van de buurman is weer geïntrigeerd aan het toekijken Haha!
Afbeelding

Net na de hindernis Tong uitsteken BIG smile Bloos ik ga normaal gesproken tot de rugleuningen van de stoelen(zonder zadel), vandaag even niet.
Afbeelding

Even bij mamma fotografie© kijken Tong uitsteken ik ben niet bepaald fotogeniek blijkt weer van mijn gezicht
Afbeelding
Afbeelding

En toen...

Begaf de camera het Koe

Ik hoop toch dat ik er niet al te gekleurd opsta Tong uitsteken mijn gezicht vindt foto's namelijk niet zo leuk, maar 't gaat hier om 't paard natuurlijk Knipoog

Ik zie nu trouwens dat ik vergeten ben die ontzettende heksenvlecht uit zijn manen te halen Ach gut

Kimmess

Re: Shahazai a.k.a Smurf HAW debuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:39

Leuke pony !

Verder kan ik er niet echt veel over zeggen.
Veel plezier nog met hem Haha!

xxtesssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:42

Leuk paard Haha! Geweldig dat je er zoveel aan doet om het hem zo goed mogenlijk te maken. Aangezien zijn trauma is het voor zulke paarden fijn als ze bij iemand terecht komen die goed voor ze zijn en ze met respect behandelen..
Veel succes nog!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 20:39

Bedankt voor jullie reacties Knipoog

Het heeft idd heel veel tijd gekost voor we hem "echt" konden gaan rijden, als je nagaat dat we hem als jaarling kregen en hem pas sinds een maandje echt lekker kunnen rijden, maar geduld wordt beloond en het paardje voelt zich heerlijk hier, daar gaat 't om. Knipoog

RickMeijers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 22:11

Hee,
Leuke foto's xD
x

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-08 16:25

dank je Tong uitsteken