Montana @ work met Vliegennetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:55

Ik heb al gereageerd Haha!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:01

free"]
[quote="beautyfull_mickey schreef:
wat al werd gezegd,je teugels mag je echt een heel flink stuk korter nemen,en eens goed gaan werken aan je aanleuning!

ook lijkt het erop dat je je handen vast zet,je handen wat meer zelf dragen en rechtop houden.

ik vind het een leuk shabrak en bandage's Lachen


JA kweet het, mijn teugels waren WEER maar eens telang Bloos , maar er wordt aan gewerkt hoor.
Maar dat ik mijn handen vastzet klopt eigenlijk niet echt, ik ga met de beweging mee enzo. Dat ze meer rechtop moeten geef ik je wel gelijk ik hoor "PIANOHANDJES", hé Haha!
[/quote]

met de handen dat probleem ken ik ook Bloos

heb je niet van die stopjes op je teugel?
kun je zelf controleren of je ze gelijk maar ook of je ze nog even kort hebt Lachen

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:04

Gebeurt bij elke ruiter wel een keer Lachen

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:43

hhm..eigenlijk wil ik geen commentaar geven dus ik begin maar met het positieve

Supergaaf dekje !! Echt een hele mooie kleur, staat ook super bij je pony!!

Okeej, ik vind dat je bandages niet goed zitten. Ze zitten dik,dun,dik,dun.. Ze zijn niet gelijkmatig gebandageerd. Er zit een dikke bult in het midden waardoor het er heel raar uitziet..Dat ze te lang zijn okeej, maar dan kan je nog wel gelijkmatig bandageren. Bandageer desnoods wat meer over de kogel... Vraag eens of iemand het voordoet of gebruik anders gewoon peesbeschermers..

Verder zie ik je pony liever wat ronder in haar hals/hoofdhouding, ze loopt op de foto's wel leuk met haar hoofd naar beneden maar ik mis een buiging in het gehele plaatje.. Misschien dat je hier naartoe aan het werken bent, dan heb ik nisk gezegd..

Over het magere, probeer eens slobber met mailsmeel te voeren. Wel in mate!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 09:42

WenckeLover schreef:
Ik heb al gereageerd Haha!


Héhé, wel een tweede keer kan nooit kwaad he Knipoog

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 09:44

beautyfull_mickey"]
[quote="free"][quote="beautyfull_mickey schreef:
wat al werd gezegd,je teugels mag je echt een heel flink stuk korter nemen,en eens goed gaan werken aan je aanleuning!

ook lijkt het erop dat je je handen vast zet,je handen wat meer zelf dragen en rechtop houden.

ik vind het een leuk shabrak en bandage's Lachen


JA kweet het, mijn teugels waren WEER maar eens telang Bloos , maar er wordt aan gewerkt hoor.
Maar dat ik mijn handen vastzet klopt eigenlijk niet echt, ik ga met de beweging mee enzo. Dat ze meer rechtop moeten geef ik je wel gelijk ik hoor "PIANOHANDJES", hé Haha!
[/quote]

met de handen dat probleem ken ik ook Bloos

heb je niet van die stopjes op je teugel?
kun je zelf controleren of je ze gelijk maar ook of je ze nog even kort hebt Lachen
[/quote]

Héhé, welkom bij de club dan Tong uitsteken

Ik heb wel van die stopjes op mijn teugels maar eerlijk gezegt kijk ik daar niet echt naar maar volgende keer zal ik er zekers eens op letten !!

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 09:47

#Ymke# schreef:
Okeej, ik vind dat je bandages niet goed zitten. Ze zitten dik,dun,dik,dun.. Ze zijn niet gelijkmatig gebandageerd. Er zit een dikke bult in het midden waardoor het er heel raar uitziet..Dat ze te lang zijn okeej, maar dan kan je nog wel gelijkmatig bandageren. Bandageer desnoods wat meer over de kogel... Vraag eens of iemand het voordoet of gebruik anders gewoon peesbeschermers..

Verder zie ik je pony liever wat ronder in haar hals/hoofdhouding, ze loopt op de foto's wel leuk met haar hoofd naar beneden maar ik mis een buiging in het gehele plaatje.. Misschien dat je hier naartoe aan het werken bent, dan heb ik nisk gezegd..

Over het magere, probeer eens slobber met mailsmeel te voeren. Wel in mate!



Ik kan wel degelijk bandageren hoor !! En ze zaten eigenlijk ook mooi gelijk toen ik begon met rijden maar je ziet duidelijk op de foto's dat ze aan het afzakken waren (had ze misschien niet vastgenoeg gedaan Bloos ). Ik rij met zowel bandages als peesbeschermers dus weet echt wel hoe ze aan moeten.

Aan het wat ronder lopen ben ik nog aan het werken. Af en toe wil het al wel eens lukken dus hopelijk kan ik binnenkort foto's zetten als ze mooi rond loop he

Bedankt voor de tip met het slobber OK dan!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 11:53

free"]
[quote="#Ymke# schreef:

Ik kan wel degelijk bandageren hoor !! En ze zaten eigenlijk ook mooi gelijk toen ik begon met rijden maar je ziet duidelijk op de foto's dat ze aan het afzakken waren (had ze misschien niet vastgenoeg gedaan Bloos ). Ik rij met zowel bandages als peesbeschermers dus weet echt wel hoe ze aan moeten.

Aan het wat ronder lopen ben ik nog aan het werken. Af en toe wil het al wel eens lukken dus hopelijk kan ik binnenkort foto's zetten als ze mooi rond loop he

Bedankt voor de tip met het slobber OK dan!



Dan kan je dus NIET bandageren Ach gut

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 11:57

Kijk naar mijn andere topics met foto's waar ik bandages aanheb en daar zie je dat ze tegoei zitten !

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 12:32

Okidokie, wat jij wil... . Maar laten we wel wezen; als je bandages afzakken gedurende de rit dan zitten ze gewoon niet goed. En daar hoef je ze echt niet strakker voor aan te trekken hoor. Er bestaan truckjes om je bandages tegen afzakken te behoeden zonder ze echt strakker te moeten doen... Knipoog

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 16:00

Zwelgje schreef:
Okidokie, wat jij wil... . Maar laten we wel wezen; als je bandages afzakken gedurende de rit dan zitten ze gewoon niet goed. En daar hoef je ze echt niet strakker voor aan te trekken hoor. Er bestaan truckjes om je bandages tegen afzakken te behoeden zonder ze echt strakker te moeten doen... Knipoog


Die trukjes ken ik hoor Tong uitsteken . En ze waren dus echt goed vlak aangebracht en toch waren ze afgezakt, waarom weet ik niet mabon.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:13

hahaha dat zijn nogal wat kleuren Haha!
maar je zei al dat er nieuwe fotows komen Knipoog
maar oef wat ben ik jalours op die bandages die zijn echt mooi!!! Kwijl

vrijalover

Berichten: 2455
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:37

ik vind het er netjes uitzien hoor alleen de teugels een beetje te lang he? maar dat weet je nu wel denk ik

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 19:33

Pasha schreef:
hahaha dat zijn nogal wat kleuren Haha!
maar je zei al dat er nieuwe fotows komen Knipoog
maar oef wat ben ik jalours op die bandages die zijn echt mooi!!! Kwijl


Hoezo veel kleuren Bloos Schijnheilig
De bandages horen eigenlijk bij een ander setje Tong uitsteken

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 19:33

vrijalover schreef:
ik vind het er netjes uitzien hoor alleen de teugels een beetje te lang he? maar dat weet je nu wel denk ik


Héhé, ja dat weet ik ondertussen al, maar ga er volgende keer zeker op letten !!!