Montana @ work met Vliegennetje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Montana @ work met Vliegennetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 08:20

Vermits montana verschrikkelijk veel last heeft van vliegen die tijdens het rijden in haar oren komen ben ik vlug een vliegennetje gaan halen en natuurlijk moesten hier ook weer foto's van zijn hé.Het is misschien niet echt sjik maar het helpt echt super goed. EN het zadeldoek heb ik gisteren van Anjatjeuh voor mijn verjaardag gekregen. Met bijpassende bandages zal het echt OK dan! staan (vind het nu ook al niet mis hoor). Enja ze is nog steeds te mager maar de DA vindt niets waardoor ze temager zou kunnen blijven. Dus hopen met dat het zomer wordt en veel gras op de weide staat ze terug verdikt he.

Lekker instappen met lang teugeltje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pogingen tot wat wijken (wat overigens nog niet echt lukte Tong uitsteken )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Achter de teugel Bloos :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat doe ik hier nu toch?? Verward :

Afbeelding

Afbeelding

Effies beentjes strekken:

Afbeelding

Afbeelding

En nog wat poseren:

Afbeelding

Afbeelding


Montana: L1


Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 08:34

Dribbelkont schreef:
he jij hebt een nieuw lamicell sjabrak er onder liggen
mooi sjabrak en hoe bevalt ie?


Haha, hij bevalt mij eigenlijk super goed. Laat ons zeggen dat het een van de weinige sjabrakken is dat wegschuift onder mijn zadel

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 08:35

Anjatjeuh schreef:
Ziet er goed uit hoor, vind eigenlijk dat ze er al een stuk beter uitziet dan een tijdje geleden. *LOL*
Ma elke, elke, elke toch, zoveel verschillende kleuren bij elkaar, da kan toch ni hè meisje! Schaam u!
Ge zult snel naar de Sellerie moeten gaan voor bijpassende bandages en vliegennetje te kopen hè... Haha!
Ik vind persoonlijk da het nog ni zo hard afsteekt, het is wa oranjer dan ik d8, ma staat haar nog best wel leuk.


ERG ERG, jah bijpassende bandages komen er toch wel zeker hoor !!! Of vader een bijpassend vliegennetje wil kopen das een andere zaak Haha! . Ik vind het leuk en das het voornaamste *LOL*

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 08:59

KimS schreef:
hey
ziet er leuk uit! Maar zijn de bandages niet wat lang? Ze zitten nogal dik om het been..
Een tip om haar wat dikker te krijgen: gekookte gerst bijgeven, doen wij op m'n werk ook. Gewoon volle gerst in water een aantal uur laten koken tot het zo openbarst en wat uitziet. Gewoon elke dag een half schepje. En dat helpt heel goed!
xxx


Jah ze zijn een beetje te lang, maar twas de eerste keer dat ik ze gebruikte en had geen schaar bij de hand om er een stukje af te doen.
Oh bedankt dat ga ik zeker eens proberen hoor !!

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:19

WenckeLover schreef:
Wat een mooi paard!
Ziet er zo stoer uit met dat vliegennetje!


Bedankt. HEt valt nog wel goed mee van uitzicht he Haha!

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:19

Sammm schreef:
Jammer dat je overal verschillende kleuren van hebt (bandages, shabrak, vliegennetje). Haha!


Jah ik weet het maarja de winkel was om dat uur niet meer open dusja Tong uitsteken . Volgende foto's in dezelfde kleur Knipoog

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:20

blieb01 schreef:
Leuk dier. Tipje voor het wijken kijk waar je naartoe wilt en voor de rest voor je uit kijken , ik zoek zelf ook altijd geld maar heb het in al die jaren nog niet gevonden.


Bedankt! Jah ik heb het ook nog altijd niet gevonden (OOIT vind ik het geld Schijnheilig )

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:21

zilverster schreef:
Echt heel slecht al die kleuren door elkaar! Tong uitsteken
Maar de rand in je sjabrak past wel goed bij je bandages Knipoog

Die laatste poseerfoto vind ik heel gaaf!


Haha, toch het enigste dat dan bij elkaar past he want al de rest zijn kleurtjes die in het verste verre nog niet bij elkaar passen ze Bloos

Die laatste foto is genomen van onderen daarom dat ze groter lijkt, héhé

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 12:23

Idra schreef:
Leuke foto's Elke... En idd, wat Anja zegt: drie kleuren op jepaard is echt not done Tong uitsteken
Ik heb trouwens ook zo'n netje voor Licor gekocht, maar met zijn mega-manenbos past dat dus van geen kanten... Ik weet niet wat ik nu moet doen....


Ik weet het ik weet het *SCHAAM Bloos *, een echte schande he. Tegen de ADB cursus heb ik bijpassende kleurtjes Tong uitsteken
Oei, ja bij montana heb ik het gelukt da die niet veel manen heeft dus daar past het goed bij. Kan je niet vragen in de winkel of ze misschien eentje hebben waar de voorkant wat breder bij is?

Montana: L1


Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 15:53

Fellor schreef:
Ik zou proberen wat meer regelmatig contact te houden met zijn mond en een vaste teugellengte in te stellen en kijk met woijken goed waar je heen gaat en niet naar beneden!


Daar ben ik volop aan aan het werken hoor, maarja vergeetachtig als ik ben he Tong uitsteken . En dat geldzoeken, welja tja, misschien dat ik is iets vindt hé

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:01

SelenaV schreef:
Leuke foto's!!maar was is je cap...?? hehe. en probeer idd wat mee aanleuning te houden dan loopt die nog netjeser! verder ziet het er al aardig netjes uit hoor ! super


Euhm mijn cap Schijnheilig , netjes opgeborgen op het kastje in de zadelkamer Tong uitsteken .

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 19:02

beautyfull_mickey schreef:
wat al werd gezegd,je teugels mag je echt een heel flink stuk korter nemen,en eens goed gaan werken aan je aanleuning!

ook lijkt het erop dat je je handen vast zet,je handen wat meer zelf dragen en rechtop houden.

ik vind het een leuk shabrak en bandage's Lachen


JA kweet het, mijn teugels waren WEER maar eens telang Bloos , maar er wordt aan gewerkt hoor.
Maar dat ik mijn handen vastzet klopt eigenlijk niet echt, ik ga met de beweging mee enzo. Dat ze meer rechtop moeten geef ik je wel gelijk ik hoor "PIANOHANDJES", hé Haha!

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 20:14

Niemand meer? Huilen Verward

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 08:42

WenckeLover schreef:
Ik heb al gereageerd Haha!


Héhé, wel een tweede keer kan nooit kwaad he Knipoog

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 08:44

beautyfull_mickey"]
[quote="free"][quote="beautyfull_mickey schreef:
wat al werd gezegd,je teugels mag je echt een heel flink stuk korter nemen,en eens goed gaan werken aan je aanleuning!

ook lijkt het erop dat je je handen vast zet,je handen wat meer zelf dragen en rechtop houden.

ik vind het een leuk shabrak en bandage's Lachen


JA kweet het, mijn teugels waren WEER maar eens telang Bloos , maar er wordt aan gewerkt hoor.
Maar dat ik mijn handen vastzet klopt eigenlijk niet echt, ik ga met de beweging mee enzo. Dat ze meer rechtop moeten geef ik je wel gelijk ik hoor "PIANOHANDJES", hé Haha!
[/quote]

met de handen dat probleem ken ik ook Bloos

heb je niet van die stopjes op je teugel?
kun je zelf controleren of je ze gelijk maar ook of je ze nog even kort hebt Lachen
[/quote]

Héhé, welkom bij de club dan Tong uitsteken

Ik heb wel van die stopjes op mijn teugels maar eerlijk gezegt kijk ik daar niet echt naar maar volgende keer zal ik er zekers eens op letten !!

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 08:47

#Ymke# schreef:
Okeej, ik vind dat je bandages niet goed zitten. Ze zitten dik,dun,dik,dun.. Ze zijn niet gelijkmatig gebandageerd. Er zit een dikke bult in het midden waardoor het er heel raar uitziet..Dat ze te lang zijn okeej, maar dan kan je nog wel gelijkmatig bandageren. Bandageer desnoods wat meer over de kogel... Vraag eens of iemand het voordoet of gebruik anders gewoon peesbeschermers..

Verder zie ik je pony liever wat ronder in haar hals/hoofdhouding, ze loopt op de foto's wel leuk met haar hoofd naar beneden maar ik mis een buiging in het gehele plaatje.. Misschien dat je hier naartoe aan het werken bent, dan heb ik nisk gezegd..

Over het magere, probeer eens slobber met mailsmeel te voeren. Wel in mate!



Ik kan wel degelijk bandageren hoor !! En ze zaten eigenlijk ook mooi gelijk toen ik begon met rijden maar je ziet duidelijk op de foto's dat ze aan het afzakken waren (had ze misschien niet vastgenoeg gedaan Bloos ). Ik rij met zowel bandages als peesbeschermers dus weet echt wel hoe ze aan moeten.

Aan het wat ronder lopen ben ik nog aan het werken. Af en toe wil het al wel eens lukken dus hopelijk kan ik binnenkort foto's zetten als ze mooi rond loop he

Bedankt voor de tip met het slobber OK dan!

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 10:57

Kijk naar mijn andere topics met foto's waar ik bandages aanheb en daar zie je dat ze tegoei zitten !

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 15:00

Zwelgje schreef:
Okidokie, wat jij wil... . Maar laten we wel wezen; als je bandages afzakken gedurende de rit dan zitten ze gewoon niet goed. En daar hoef je ze echt niet strakker voor aan te trekken hoor. Er bestaan truckjes om je bandages tegen afzakken te behoeden zonder ze echt strakker te moeten doen... Knipoog


Die trukjes ken ik hoor Tong uitsteken . En ze waren dus echt goed vlak aangebracht en toch waren ze afgezakt, waarom weet ik niet mabon.

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 18:33

Pasha schreef:
hahaha dat zijn nogal wat kleuren Haha!
maar je zei al dat er nieuwe fotows komen Knipoog
maar oef wat ben ik jalours op die bandages die zijn echt mooi!!! Kwijl


Hoezo veel kleuren Bloos Schijnheilig
De bandages horen eigenlijk bij een ander setje Tong uitsteken

Montana: L1

Elke86

Berichten: 2242
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 18:33

vrijalover schreef:
ik vind het er netjes uitzien hoor alleen de teugels een beetje te lang he? maar dat weet je nu wel denk ik


Héhé, ja dat weet ik ondertussen al, maar ga er volgende keer zeker op letten !!!

Montana: L1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 24 bezoekers