Toon onder het zadel, deel 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Toon onder het zadel, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 11:44

En dan volgt hier deel twee van de fotoserie van Antoonio onder het zadel, haha, dikke beer is het hè?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 12:11

Is echt een leuke vos!
Maar heb je eigenlijk ook een foto van Kaminka want daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 14:52

Wow! die laatste 2 foto's zijn echt mooi!!! Gaaf om te zien hoor, jouw Toontje kan goed lopen hihi

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 14:56

Nou, dat goede lopen valt wel mee hoor, zijn gangen zijn niet speciaal en ruim of zo, hij heeft wel een klein beetje knieactie, dat is wel grappig vind ik.

Verder is het gewoon een schat van een paard en hij doet heel veel voor me. Zeker de laatste weken gaan we sprongen vooruit, ik zit al te wachten op een dipje wat vast binnenkort komen gaat... is vaker gebeurd!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:02

Haha dan heb je mij op Shadow nog niet gezien, das pas erg!! Gister weer les gehad maar ik moet toch echt zitles nemen, daar ga ik heel hard aan werken. Shadow kan best mooi lopen, hij laat het nu alleen niet zo merken het enige wat hij nu wil is stilstaan of zo hard mogelijk Haha!

Maar jouw Toon vind ik op deze foto's er wel mooi uit (wel te dik Schijnheilig ) zien maar IRL is het altijd anders en van een foto kun je gangen nou eenmaal niet best beoordelen.

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:05

Hey Mieke,

Leuk om jou en Toon in actie te zien!!

Wat is het toch ook een lekker stevig ding... echt een paard om voor te vallen hoor, maar ja ik heb dan ook een zwak voor dikbillen Lovers

Raar eigenlijk maar ik heb dus altijd gedacht dat jij blond was Verward Stom eigenlijk... zou niet weten waarop ik dat baseerde?

In ieder geval leuk om jou, Toon en Kaminka te bekijken!!

Groetjes Marijke

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 16:39

Ha Marijke!

Een dikbil is het zeker, je bent niet de enige die hem zo noemt!

En ik ben inderdaad verre van blond, Sanderijn dacht ook dat ik blond was, zei ze toen ik haar laatst ontmoette. Groot en blond, dacht zij en ik ben dus klein en donker... Komt misschien wel door mijn zeer hollandse naam dat iedereen een struise blondine voor zich ziet! :lol: Ik ben trouwens wel blond geboren, dus dat gebruik ik altijd als excuus voor een stomme actie....

WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 16:47

het zijn een beetje vage foto's! maar wel mooi! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:32

Dikbil? Dikbil? Hij is PRachtig! Helemaal mijn type! Zwaarder en toch elegant en ook nog eens vos!!
Hij loopt overigens ook mooi, ik vind het gave foto's!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 22:46

Ik vind het ook een mooi paard hoor Lovers Haha! Lovers

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 23:15

Hey mieke, wat grappig ik had jou heel anders voorgesteld, als een soort boerinnetje met 2 staartjes! *LOL*
Hij loopt mooi zeg, die mooie Toon! Groot machtig paard, vind hem erg leuk! Jullie zijn een mooie combi!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 10:19

Een boerinnetje met twee staartjes!!! Ja hoor!!! Geweldig! :lol:

Nou ja, ik hoop binnenkort wat duidelijkere foto's te kunnen laten maken, ook van Kaminka die wat zwaarte betreft niet veel onderdoet voor Toon, behalve het front dan!

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 19:11

Wat is 'ie stoer zeg!!
Echt een tof paard zo om te zien, jammer dat de foto's niet helemaal scherp zijn.