Par lessen in nieuwe kleertjes ;-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:54

Sily schreef:
Moet er dus nog minimaal 1 bij, 2 is nog beter hoef ik niet bij Anita te bietsen Haha!


Als ik een roze setje ga kopen, wil je toch niet bij mij bietsen Knipoog . Maar van mij mag je bij mij bietsen hoor. Doe ik bij jou toch ook. Oh nee, dat heet geloof ik gewoon pakken...hihi.

En het staat er echt onwijs mooi hoor, dat oranje. En ze gaat echt steeds beter lopen. Kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat ze nog beter heeft gelopen dan op de foto's. Dan is ze echt met sprongen vooruit gegaan * oh, dat komt zeker door Peggel Knipoog *

Zijn echt foto's om trots op te zijn.

En Ineke, je moet me niet zo laten lachen hoor, met die pinguintenen. Ik viel bijna van mijn bureaustoel van het lachen. Was me nog niet eens opgevallen.


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:55

Achterbeentje eerder beneden dan voorbeentje.

Vond Kim hem daarom zo leuk?

En jij helemaal netjes natuurlijk.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 21:17

Sily schreef:

Moet eens ene keer een professionele fotograaf inhuren....als Par nog wat verder is dan.

En zoals Kim al zei, dit maakt al haar geklier van de vorige maanden weer helemaal goed Lovers


Ik zal wel weer eens een keer komen fotograferen als je les hebt. Kan ik gelijk ook kijken en wat leren.

En ze is nu echt veel braver om op te rijden. Niet dat je eerst drie kwartier moet hebben gereden om lekker te kunnen rijden. Dit is ook wel erg lekker. En het ziet er ook echt netjes uit.

Jammer dat je zaterdag geen foto's kan maken Huilen .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, purny en 52 bezoekers