Rising (4 jaar) aan het werk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 17:29

Hoi Cherise. Een ongelukje zit in in een klein hoekje. Hoe braaf het paard ook is. Stel nou dat hij een keer struikelt en valt, bv tegen die muur aan? Daar kan het paard niets aan doen. Je vergeeft het jezelf nooit als een simpele cap de oplossing zou zijn geweest.

Let wel: dit is opbouwend commentaar. Ik vind het leuke foto's, maar ik wijs je even op de risico's.


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-04 18:04

Galja"]
[quote="Tyrza schreef:
Hoi Cherise. Een ongelukje zit in in een klein hoekje. Hoe braaf het paard ook is. Stel nou dat hij een keer struikelt en valt, bv tegen die muur aan? Daar kan het paard niets aan doen. Je vergeeft het jezelf nooit als een simpele cap de oplossing zou zijn geweest.

Let wel: dit is opbouwend commentaar. Ik vind het leuke foto's, maar ik wijs je even op de risico's.


Net zoals haar moeder zegt rijden we geen van alle met cap bij ons op stal. En dat is onze eigen verantwoordelijkheid! Rock-on, dudes!
Dus mensen niet meer zeiken hierover aub!!! Het gaat toch over het rijden op de pony????
[/quote]

Dat weet ik ook wel. Ik maak er ook geen woorden aan vuil. Ik zeg alleen hetzelfde als ik zou zeggen als ik ter plaatse zou zijn. Bovendien vind ik het erg onverantwoord van het management om mensen (met name kinderen) zonder cap te laten rijden.

En nogmaals: buiten dat vind ik het leuke foto's Knipoog

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers