Natuurlijk deden ik, Denise (Denise_Tink) en Maddie (Madje_Rocky) weer mee

Veel geoefend natuurlijk, en voor de 1e keer met het hoogste nivo mee gereden, we hadden er niet zoveel van verwacht, aangezien de andere groepen al 'n aantal jaar op dat nivo meereden

Samen de hele proef in elkaar gezet, was 'n leuke proef geworden, en ook erg leuk om te rijden

Renee & ik zouden weer voorop gaan rijden

We moesten om half 12 rijden, als 1e

1. Denise reed natuurlijk met Isabel mee

2. Maddie natuurlijk met Rocky (die nogal druk was, dit was de 1e keer dat ie meeliep)

3. En ik deed weer met Patrick mee

Ik heb eigenlijk geen 1x met Pat geoefend, want ik rij normaal meestal 'n 3 jarige pony (Amigo), alleen hij is nog 'n beetje jong om dan voorop mee te lopen, met muziek & publiek etc., en hij is nog niet zolang onder 't zadel, dus slingert ook nog 'n beetje, dus dat was niet zo slim

Dus ik zou met 'n andere pony mee gaan rijden, en ja hoor, 2 weken voor de wedstrijd hebben we die op de wij gezet, ze was kreupel

Dus ik nog met Mig geoefend, en zondag dus maar gewoon even op Patrick gestapt

Pat vond 't echt helemaal niets zo, tussen al die 'kleine' pony's

Sowieso waren ze allemaal erg druk, opeens van die mensen met van die enge kleren op hun rug, en kwamen ook nog 'ns net van stal af, en hadden stil moeten staan voor de knotjes

En ja, ik zit idd met korte beugels, en mijn rechtbeugel nog 2 gaatjes korter dan de linkse, maar dat komt omdat ik de week ervoor mijn enkel had verstuikt & m'n enkelbanden had verrekt, en ik al paracetamol op had, en ik anders niet kon rijden

Maar nu de foto's:

4. Binnenkomen

5. Ook nog van 't binnenkomen

6. De groet

7. Elkaar passeren in de zandloper

8. Gebroken lijnen, Patrick tilt z'n voetjes van de vloer

9. Met z'n 4-en afwenden voor de vlinder

10. Volte voor de galop (Maddie met Rocky)

11. Volte voor de galop (Denise met Isa)

12. Net voor de groet

13. In plaats van groeten stapten we allemaal opeens af

En om half 2 was de prijsuitreiking

Er deden 7 groepen met ons nivo mee, en ze hadden allemaal al minstens 1x in dit nivo meegereden, en wij dus nooit...

En toen kwam de 7e plaats, en de 6e, en de 5e, en de 4e...
Wij begonnen echt heel erg zenuwachtig te worden, waren ze ons niet gewoon vergeten?

En toen kwam de 3e plaats, en toen waren wij, we waren gewoon 2e!

Hadden we echt nooit verwacht

Maar we waren allemaal echt super blij, en trots op de pony's & Pat

14. Met Mariëlle & de gewonnen shirtjes

http://i270.photobucket.com/albums/jj11 ... ssuur1.jpg
http://i270.photobucket.com/albums/jj11 ... ssuur2.jpg
En de punten

Oja, we hebben die dokterspakken aan omdat je verkleed moest, en wij dus als dokters reden, natuurlijk op dokter, dokter van K3