Friso [Fries] @ work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

x__Ellis

Friso [Fries] @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 20:36

Afbeelding
Meet us Lachen

Afbeelding
En natuurlijk hebben we wel ingestapt Lachen

Afbeelding
Mag me handen wat dichter bij elkaar hebben

Afbeelding
Tussendoor nog ff stappen, want zijn conditie is nog niet al te best Knipoog

Afbeelding
Dit is dus het bewijs dat ik Friso niet omhoog trek, zoals sommigen wel meenden dat er gebeurde in het vorig topic Knipoog

Afbeelding
Dit vind ik een mooi beeld geven Lachen handen mogen nog wel wat dichter bij elkaar

Afbeelding
En zo liep hij oplaatst Haha! Dus hij kán wel ontspannen, en ik vroeg hem absoluut niet aan de teugel!

Afbeelding
Love my homo'tje Lovers

Afbeelding
Wij samen Lovers

Commentaar mag, maar wees wel lief !! Lachen
Ojaa; hij heeft ook nog een nieuw hoofdstel Haha! eindelijk een eigen! Wat vinden jullie?? Clown

houvankrissy

Re: Friso [Fries] @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:39

leuke fries!
En succes verder! Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-08 20:40

Dankje Knipoog

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:41

Leuke fries! Ga zo door !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:43

leuk paardje alleen je zadel lijkt niet helemaal goed te liggen. verder tenen naar binnen en probeer je paard wat meer over de rug te rijden. en verder vind ik de opmerking "Love my homo'tje" redelijk discrimineerend....

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:45

Mooie foto's joh!
Vooral die waar hij ontspannen loopt Lachen. Ik moet wel zeggen dat ik deze veel 'vrolijker' vind als die uit het vorige topic, zou niet weten waarom eigenlijk. Misschien minder stress..
Maar ik zou toch een beetje op je dekje letten, die ligt duidelijk niet lekker Knipoog. Weet niet of je misschien rond kunt kijken voor een ander zadeltje? Ik stop nu, anders komt er teveel over het zadel, en dat kan je waarschijnlijk zelf het beste beoordelen Knipoog.
En zie je wel; die ontspanning is er wel, en komt er langzaam aan ook uit! Je mag hem best wat laag vragen hoor, das voor hem alleen maar lekkerder Knipoog

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:46

Anoniem schreef:
leuk paardje alleen je zadel lijkt niet helemaal goed te liggen. verder tenen naar binnen en probeer je paard wat meer over de rug te rijden. en verder vind ik de opmerking "Love my homo'tje" redelijk discrimineerend....

Haha, waarom dat nou weer? Ik noem mijn paard ook altijd homo, omdat hij zoent met de buurman en tig roze setjes heeft. Is meer liefkozend dan discriminerend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:51

d0nnaa_dan schreef:
Anoniem schreef:

Haha, waarom dat nou weer? Ik noem mijn paard ook altijd homo, omdat hij zoent met de buurman en tig roze setjes heeft. Is meer liefkozend dan discriminerend hoor!

dan nog. vind ik het niet echt vriendelijk tegen over de homosexueelen onder ons. zoiezo zal een deel er niets om geven. maar een deel dat net "uit de kast" is zal het minder vinden. gewoon omdat het in de maatschapij van tegenwoordig niet heel erg geacepteerd word door sommige "groepen"

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:55

Ik vind het erg ver gezocht, maargoed ieder zijn mening Lachen En laten we het topic maar weer on-topic houden voor de TS Knipoog

kiimberliiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:55

Wauww.. wat een mooierd Kwijl .. en wat is hij groooot!!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:26

Zadel ligt verder prima, en sjabrakje ook. Kan alleen zelf nu de foto's niet zien omdat ik op school zit, en mijn foto's zaten op partyflock wat dus geblokkeerd is.

En dat van homo'tje is ook niet bedoelt om te discrimineren. Wat ik overigens ook zielig vind om over te discussiëren.

Nog bedankt Kimberlie Knipoog

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:27

Moooi! Lovers

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:28

I know Haha!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:31

Anoniem schreef:

Weet je wel wat de definitie van discriminatie überhaubt is????? Onderscheid maken... Ik zie hier geen enkele onderscheid gemaakt in haar uitdrukking?!?
Zoals jij beweert mag je dus niet van een homo houden! En dan maken we wel een onderscheid..

TS: Ziet er lekker uit. Tenen naar binnen, glimlach op je gezicht en vooral doorgaan!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:32

leuk dier!
het lijkt wel alsof je er zelf wat gespannen op zit, je valt ook wat naar voren op sommige foto's.
Let idd even op je sjabrak en je zadel lijkt mij ook niet echt fijn liggen.

dat over het "homo'tje" weten we nou wel, moet het nou door iedereen weer herhaald te worden?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:33

leuke fries..maar ligt je zadel niet te ver naar achter?
en over het homo-stukje. ik snap heel goed wat ze bedoeld, en op die manier gezegt vindt ik het niet discriminerend. het woord wordt wel vaker gebruikt en heeft de laatste tijd echt 2 betekenissen.

ohja: ik vindt het wel apart dat er nu heel veel op wordt gelet sinds er 5 topics zijn over holebis..een jaar geleden hoorde ik er niemand over.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:35

Ziet er goed uit hoor, leuke fries en mooi hoofdstel! Maar, ook, volgens mij ligt je zadel niet helemaal lekker, hij klappert namelijk en volgens mij ligt 'ie ook te dicht op de schoft.. Da's niet goed. Knipoog

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:36

Dagmar_k schreef:
Anoniem schreef:

Weet je wel wat de definitie van discriminatie überhaubt is????? Onderscheid maken... Ik zie hier geen enkele onderscheid gemaakt in haar uitdrukking?!?
Zoals jij beweert mag je dus niet van een homo houden! En dan maken we wel een onderscheid..

TS: Ziet er lekker uit. Tenen naar binnen, glimlach op je gezicht en vooral doorgaan!

Idd, waarom zou ik mijn eigen paard discrimineren?? En dr staat toch duidelijk 'love my homo'tje' !

Bedankt trouwens nog Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:37

Demone schreef:
Ziet er goed uit hoor, leuke fries en mooi hoofdstel! Maar, ook, volgens mij ligt je zadel niet helemaal lekker, hij klappert namelijk en volgens mij ligt 'ie ook te dicht op de schoft.. Da's niet goed. Knipoog

vanaf nu ga ik dat dus gewoon negeren. Ik weet zelf wel beter, hoe wil je op de foto's zien dat hij klappert?? Want als ik rijd klappert hij niet, vaag.

Dig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:50

Mooie fries! veel plezier nog samen! Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:51

ziet er lekker uit hoor, ga zo door Haha!

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 10:52

Bedankt Haha! plezier hebben we zeker !

GoLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:00

x__Ellis schreef:
Demone schreef:

vanaf nu ga ik dat dus gewoon negeren. Ik weet zelf wel beter, hoe wil je op de foto's zien dat hij klappert?? Want als ik rijd klappert hij niet, vaag.

Okee je ziet heel duidelijk op de foto's dat het klappert want op de foto's dat jij staat in de beugels zie je dat het zadel aan de achterkant niet aangesloten zit met je paard.
En je shabrakje moet ook een stukje verder naar voren want dat moet aan de voorkant van het zadel duidelijk zichtbaar zijn (zeker 2 a 3 cm)

Verder vind ik het een super leuk paard! en ik v ind het er ook wel vriendelijk uitzien..Lachen

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 11:55

GoLizz schreef:
x__Ellis schreef:

Okee je ziet heel duidelijk op de foto's dat het klappert want op de foto's dat jij staat in de beugels zie je dat het zadel aan de achterkant niet aangesloten zit met je paard.
En je shabrakje moet ook een stukje verder naar voren want dat moet aan de voorkant van het zadel duidelijk zichtbaar zijn (zeker 2 a 3 cm)

Verder vind ik het een super leuk paard! en ik v ind het er ook wel vriendelijk uitzien..Lachen

Ja, zoals ik al heb gereageerd in je PB. Ik had niet zo super aangesingeld. Dus het zadel zat daardoor niet helemaal lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:59

Pel schreef:
leuke fries..maar ligt je zadel niet te ver naar achter?
en over het homo-stukje. ik snap heel goed wat ze bedoeld, en op die manier gezegt vindt ik het niet discriminerend. het woord wordt wel vaker gebruikt en heeft de laatste tijd echt 2 betekenissen.

ohja: ik vindt het wel apart dat er nu heel veel op wordt gelet sinds er 5 topics zijn over holebis..een jaar geleden hoorde ik er niemand over.

Dat is niet helemaal waar! heb vroegah (echt in mijn begintijd) ook wel eens een topic aangemaakt met in de titel ook iets over mijn homo-pony. Dit werd toen gelijk door een moddie aangepast Knipoog

Ik vind het wel leuke foto s, maar je zadel lijkt me niet erg lekker zitten? Ben ook wel verwend met de mijne hoor! Hoe kont het dat hij weinig conditie heeft?