Eindelijk foto's van mijn huis!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 22:06

Afbeelding

Op dit moment ziet de woonkamer er zo uit. Er staan meubels in van de verhuurder. Deze gaan er wel uit en dan kan ik het helemaal naar eigen smaak inrichten. Zien jullie die mooie houten vloer en de donkere steunbalken aan het plafond?? Party!!

Afbeelding

Dit is het uitzicht naar de straat toe. Aan de overkant staat een monumentale boerderij en voor mijn huis staat een behoorelijk oude eik! Let maar even niet op de rommel voor het huisje. Er moet nog een oprit voor mijn auto gemaakt worden, maar ik heb al gezegd dat ik dat wel samen met mijn huurbaas wilde gaan doen.

Afbeelding

Dit is mijn uitzicht als ik op mijn terasje zit. Ik kijk uit op een laan van pergola's die in de zomer begroeid zijn met bruidsluier of zoiets Verward Aan het einde van deze laan is een grote boomgaard waar ik in de zomer mag gaan zitten.

Afbeelding

Zo ziet mijn huis er van de voorkant uit. Je ziet aan de voorkant een deur, maar deze wordt niet gebruikt. Links staat de monumentale boerderij van mijn huurbaas. Daar zal ik later nog een foto van plaatsen. Nu doe ik dat uiteraard even niet anders valt mijn huisje zo tegen bij jullie *LOL*

Afbeelding

De achterkant van het huis met op de voorgrond mijn tuin en terras. In het midden staat een grote pruimenboom met als het goed is heerlijke pruimen! Vork

Maar goed.... dit waren ze voorlopig even. Nu moet ik zo snel mogelijk het andere filmpje volschieten! Hierop staan nog foto's van het dorp Benneveld met mijn huis op de voorgrond!


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Maarten op 2001-12-12 21:17 ]</font>


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 23:01

*LOL* ja, het is wel klein, dat klopt. Maar meer heb ik op dit moment niet nodig. Ik woon er alleen en een groot huis moet ook schoongemaakt worden. Ik besteed mijn tijd liever aan leuke dingen zoals klussen in en om het huis! De woonkamer is wel redelijk groot. Deze is ongeveer 3 bij 6. en de slaapkamer heeft een vloeroppervlak van 5.5 bij 6 meter.

Ik ben er ook errug content mee!! Party!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-01 23:49

Voor wat betreft de vraag "waar laat je je paard???": Voorlopig neem ik nog geen paard mee. Ten eerste wil mijn moeder Jelka nog niet kwijt en ten tweede heb ik er vast in het eerste half jaar geen tijd voor en ik wil Jelka alle aandacht geven die zij nodig heeft. Er is idd geen stal bij het huis (ook niet bij de huurbaas) maar in het dorp wonen veel boeren en ik neem aan dat het vast wel mogelijk is om bij hun een stal te huren en een stukje grond te pachten. Dat gaat vast helemaal goed komen. Ik hoop zelf dat ik over een jaar of twee Jelka mee mag nemen Party!!

Karin... van mij mag je blijven! Er is vast nog genoeg te doen. Ik hoop dat je overweg kunt met een hamer en een zaag!! *LOL* Ik ga nog verbouwen namelijk! Haha!

Sandra... ook jij bent van harte welkom om mijn huisje IRL te bewonderen. Het schilderwerk valt mee, maar als jij ook met hamer en zaag overweg kunt... be my guest.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 00:25

*proest!!* *LOL* Hmmmm..... is er misschien iets anders waar je goed in bent dan?? Verward Bladeren harken ofzo?? Die liggen er ook nog genoeg. Ik moet overigens ook nog wat aan de tuin doen dusseuh....


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 11:54

Pris: Het ligt geloof ik twintig minuten rijden van Emmen dus jullie kunnen het mooi combineren als jullie daar weer eens zijn. Je komt maar langs!! Party!!

Steef... voor wat betreft je vraag over de kabel. Yep, die is aanwezig. Ze hebben zelfs in het huis van de huurbaas een ISDN-kabel liggen dusseuh.... Haha! Internet zal voor mij geen probleem zijn! Party!!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 12:45

Yep... ik ga echt op Jelka wachten. Ik kan echt niet zonder haar hoor Lovers Wie weet kom ik al snel een boer tegen die een stal over heeft en een stuk land heeft. Ik kan me dan zo voorstellen dat het dan in een stroomversnelling komt en dat ik Jelka eerder dan ik dacht bij huis heb (of op loopafstand...)

Voor mij komt er dus voorlopig nog geen vervanging voor Jelka hoor!! *LOL*

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-01 22:35

Hmmmm..... vreemd. Op dit moment zie ik weer de wonderschone foto's van mijn huisje!! *LOL* Zal wel wat vaags aan de hand zijn geweest met mediamonks ofzo Verward

Het enige nadeel van mijn huisje is dus dat ik niet via de kabel het i-net op kan. Dan maar een analoge aansluiting nemen zodat ik wanadoo-hometime kan nemen. Alles beter dan geen i-net en bokt moeten missen!! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 75 bezoekers