Wietze in actie! (Rijden)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Wietze in actie! (Rijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 19:32

Ik heb vandaag wat foto's gemaakt van Wietze, terwijl m'n zus aan het rijden was.
FF een paar dingetjes ervoor:
Ik ben het niet *LOL* , het is m'n zus. Ja, hij heeft z'n hele staart ondergescheten *LOL* . Yep, hij is "ietsjes" te dik, maar ach, dat gaat er zo weer af. En nee, haar zit is niet perfect. (mijne ook niet Knipoog )

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Naast al dit vond ik het toch wel errug leuke foto's! En hij liep toch wel netjes Knipoog

De laatste foto vind ik het mooiste, ik vind dat hij daar zo ontzettend mooi loopt! De eerste vind ik ook erg mooi, maar daar lijkt hij errug dik door het licht (ja, laten we het daar maar op houden *LOL* )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier nog 2 gewone foto's:

Afbeelding
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/Haflingers/incoming/Wietze%20009(1).jpg[/img]

Vinden jullie dat hij een beetje redelijk loopt? (Ze was nog niet zo lang aan het rijden)
Laatst bijgewerkt door MariekeR op 14-12-01 22:49, in het totaal 3 keer bewerkt



MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-01 20:25

Citaat:
Op 2001-12-11 20:23, schreef Nathalie:
Ze zit best goed. Ze moet alleen haar benen wat verder naar achter leggen en haar handen wat hoger.
Je moet een rechte lijn kunnen trekken; schouder - heup - voet.



Ja, dat zei ik nou ook al toen ik de foto's zag! *LOL*
Maar ik mag niet zeuren want ik doe het niet beter.
En nee, we rijden nog geen wedstrijden met hem. Hij heeft af en toe de vreemde neiging om zich heel erg uit te gaan sloven in de manege Extreme duivel En m'n zus heeft niet zo veel tijd want die moet elke dag heen en weer reizen naar Leiden. Nou wachten tot hij ook zo netjes bij mij loopt en het probleem is opgelost!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers