Een held op sokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Een held op sokken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 16:59

Ik dus Clown

Ik had weer is les vandaag, maar het ging echt niet...ik was veel te gespannen, terwijl Arti best braaf was. Nagevelijkheid en activiteit...het zat er niet in vandaag, omdat ik niks durfde Verdrietig
Het waaide nogal en naast ons op het voetbalveld was een training bezig, leuke combi als je bang bent Schijnheilig

Afgelopen donderdag ging het stukken beter, maarja toen was er geen digi in de buurt Frusty

Volte sluiten
Afbeelding

En weer openen...en tegelijk: achterover zitten, benen lang Schijnheilig
Afbeelding

Dat is al beter
Afbeelding

Hier zag ze weer wat (toch lach ik hier Verward Kim zei waarschijnlijk wat grappigs Tong uitsteken )
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kleine meisje op de foto's is Sanne, het dochtertje van Kim, zo lief Lovers Maar ze moet niet met zakjes ritselen als ik aan het rijden ben Haha!
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 14-03-04 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:03

Misschien zou je eens een paar zitlesjes aan de longe kunnen nemen. Je zit helemaal verstrakt op je paardje. Dit is voor jouw niet prettig maar voor je paardje ook niet. Als jij lekker aan de longe kunt en je zo lekker op je houding richten zul je zien dat je veel meer gaat ontspannen en dan voel je je weer zekerder.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 17:06

irish_lady schreef:
Misschien zou je eens een paar zitlesjes aan de longe kunnen nemen. Je zit helemaal verstrakt op je paardje. Dit is voor jouw niet prettig maar voor je paardje ook niet. Als jij lekker aan de longe kunt en je zo lekker op je houding richten zul je zien dat je veel meer gaat ontspannen en dan voel je je weer zekerder.


Dat komt dus omdat ik bang was...donderdag was dat lang zo erg niet...
Ik was veel te veel bezig met mijn omgeving, dan helpt een longe echt niet hoor Bij mij niet iig hihi...

Caira
Berichten: 26056
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:08

Maar jij zult over die angst heen moeten, anders krijgt je paard dit vroeg of laat door en dan ben je verder van huis. Dus lekker aan de longe oefeningen doen om te ontspannen. Zingen wil ook nog wel helpen!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:56

Je ziet idd dat je gespannen bent. Zoals irish_lady zegt kan je ook zingen op Arti. Helpt bij mij iig wel goed! Aan de longe heb ik zelf minder controle. Dus dat lijkt me niet echt prettig voor jou. Ik hoop dat het morgen(??) weer beter gaat met rijden! Dus veel plezier! OK dan!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 17:59

Zingen helpt ! Zat net ook niet zo lekker op Splash maar de radio stond aan , toen ben ik op de radio gaan letten en ben ik meegaan zingen , zo ontspan je meer en zo ben ik dus lekkerder op Splash gaan rijden , je kan natuurlijk ook uit je hoofd zingen Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:11

Citaat:
Het kleine meisje op de foto's is Sanne, het dochtertje van Kim, zo lief Maar ze moet niet met zakjes ritselen als ik aan het rijden ben


Moet je haar eens een keer een zweep met een plastic zak eraan geven Haha!
Of zo'n sterretjesding wat prinsesjes altijd hebben Haha!

Zit je ook niet meer zo relaxed op je paard Schijnheilig Bloos

En voor de rest komt het wel weer goed, kan me voorstellen dat de schrik er in zat na je vliegles Haha!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 18:40

Wat jammer dat het nu niet zo goed ging als donderdag.
Maar het waaide ook zó hard. Gelukkig heeft Arti je wel laten zitten vandaag Haha!.

Ik hoop echt dat het rijden gauw weer wat beter gaat Lachen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:17

Meiske paardrijden is twee stappen naar voren en een stap terug. Haha!

Je bent blijven zitten, blijven ademen en je hebt er zelfs nog een paar hele goede stukjes uit gekregen. Je hebt goed gereden vanochtend, echt!!

Tis niet makkelijk als je angst hebt. Maar dat geeft helemaal niks! je zit al veel makkelijker op Arti, ze springt niet meer zo snel weg, gewoon omdat jij al veel meer zelfvertrouwen hebt, je rijd eraan als ze wat gaat zien....... en das het beste wat je kan doen!

Van mij krijg je een dikke 10! Ook al was het vandaag wat moeilijker, je hebt het wel gedaan!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:31

Ik zie Sanne Haha!
Leuke foto's Ineke, doorzetten en dan kom je vanzelf over je angst heen. En je hebt Kim die je helpt, das ook super natuurlijk. Arti ziet er goed uit trouwens

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:50

Relliej schreef:
Je ziet idd dat je gespannen bent. Zoals irish_lady zegt kan je ook zingen op Arti. Helpt bij mij iig wel goed! Aan de longe heb ik zelf minder controle. Dus dat lijkt me niet echt prettig voor jou. Ik hoop dat het morgen(??) weer beter gaat met rijden! Dus veel plezier! OK dan!



Whahahaha ik dacht altijd dat ik de enigste was, maar er was een tijd dat ik ook geen vertrouwen meer had en dan zong ik gewoon, en als ik nu op mijn paardje zit en zij ziet iets engs da n ga ik ook gewoon zingen, en dan weet mijn paartdje dat ik ontspannen ben, en doet zij ook niets!! perfecte oplossing tog behalve voor de bakgenoten Knipoog Tong uitsteken

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:51

en gezien het feit dat je bang bent, ziet het er zo beroerd nog niet uit hoor! Als ik bang ben ziet het er stukken slechter uit... Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 20:53

Maar dames als ik les sta te geven vind ik het op zn minst niet prettig als de ruiter gaat zingen, als ik er niet ben prima, maar als ik in het midden sta dan wil ik volle concentratie op het paard en op mij, zingen past dan niet echt in het plaatje Haha!

Ineke vond het vanochtend eng. En terecht want het was zeker weer om te spoken:D. Maar voorlopig deed ze het wel.....................

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 21:09

gijsenkim schreef:
Maar dames als ik les sta te geven vind ik het op zn minst niet prettig als de ruiter gaat zingen, als ik er niet ben prima, maar als ik in het midden sta dan wil ik volle concentratie op het paard en op mij, zingen past dan niet echt in het plaatje Haha!


Wat jammer nou, dan had ik mij volgend jaar misschien wel opgegeven voor idols 3 Schijnheilig Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:12

misschien??? Zeker weten zul je bedoelen!! Samen met Arti auditie doen (want anders kan je natuurlijk niet mooi genoeg zingen Haha! )
Dat je niet mag oefenen zeg...

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:14

ik ben ook wel eens bang als ik ga rijden, en dat merkt mn tinker erg. dan is ze heel alert. dan ga ik lang zal ze leven zingen en dan gaat het wel. maar als ik les heb ga ik eerst aan de longeer lijn en dan is de spanning er van af. ik heb het dus in het begin ook heele erg.

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:19

Dat voelt je paardje ook he als je bang bent werkt echt averechts.
ik had dat ook eerst je moet je omgeving droppen en zorgen dat jij denkt dat alleen jij en je paardje bestaan Haha!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:20

leuke foto's!!

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:37

Schanswijkruiters?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 21:43

heee meid!

dit is nou paardrijden... de ene keer tien passen vooruit, en de andere keer weer een paar terug..

en ik ken zat mensen die met zulk weer niet gaan rijden omdat ze bang zijn.. en jij hebt het toch maar even gedaan..

Enne scheelt ik heb vandaag vliegles gehad Knipoog ,maar dat was zonder zadel Tong uitsteken

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-04 22:50

Bashuk schreef:
Dat voelt je paardje ook he als je bang bent werkt echt averechts.
ik had dat ook eerst je moet je omgeving droppen en zorgen dat jij denkt dat alleen jij en je paardje bestaan Haha!


Dat weet ik wel, maar dat is makkelijk gezegd als je er niet opzit...

En ja dat is op Schanswijk ruiters

Kip je gaat mij toch niet nadoen Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 11:54

Ineke2 schreef:

Kip je gaat mij toch niet nadoen Tong uitsteken


Al zal ik daar mijn best voor doen dan zal het toch niet lukken Tong uitsteken Knipoog

Ze ziet er wel goed uit moet ik zeggen!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 13:37

Aan je houding is wel te zien dat je gespannen bent. Maar al met al ziet het er zo slecht niet uit, hoor.
Ik ben nooit bang van Yorghos, maar als het zo waait heb ik toch ook weinig vertrouwen. Knap van je dat je hebt doorgereden. De volgende keer gaat het vast weer beter.

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:16

Is dit een New Forest uit de Offem stam?
LEuk beestje hoor.
Enne ik ben ook heel bang geweest, gewoon lekker rustig aan doen dan komt het allemaal wel goed

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 14:24

jammer dat het niet helemaal zo goed ging maar je hebt iig weer een stuk geleerd voor als er weer spoken zijn.
Ik heb altijd het liefst dat hij tijdens de les lastig is dan heb ik hulp met het oplossen en weet je precies wat je moet doen als hij lastig doet wanneer je geen les hebt