voor de eerste keer op navarra gezeten, en gestapt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

voor de eerste keer op navarra gezeten, en gestapt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 13:52

Afbeelding
de titel zegt al genoeg, en kijk een hoe braaf ze is.!!! net als haar moeder!!


XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 17:24

omdat dat mijn zusje is die erop zit, en de beugles te kort waren dat me moeder zei doe ze er maar uit, je kan ze er beter uitdoen, dan de beugels korter te maken als er 1 opzit bij zo'n jong paard.

ik weetw el dat ze niet bokt, en ook nooit heeft egdaan, omdat ik haar vertrouw, ze is hier geboren, en ik ken er door en door. daarom heb ik mijn zusje er ook opgezet omdat ik weet dat ze niks raars doet, maard an kon ik haar mooi vasthouden. en me zusje is lichter dan mij dus, maar ik ga dr op om haar de basishulpen te leren verders, en het komt helemaal goed met haar, ze is echt zo'n fijne pony!!

XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 20:17

ja dat klopt dat weet ik dat de persoon die ernaast staat belangrijker is, als die de pony niet goed vast houdt dan kan het paard gaan bokken anders niet. maar me zusje is lichter dus daarom zet ik haar erop. en ze ahd eerst de voeten wel in de beugels, maar toen na een rondje of 2 zei me moeder dat ze beter uit kon doen.; omdat ze zo kort er makkelijk af kan vallen als de pony een rare beweging maakt, wat ik toch niet van haar verwacht en ik ook zeker weet dat ze nooit raar zal doen. alleen inh het verkeer zal ze wel raar doen,w ant daar weet ze nog niet veel af, auto's en fietsers doet ze nix op uit.


XxSwEeTy
Berichten: 1284
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 13:51

Kleintje19 hier op bokt die komt over een paar weekjes naar navarra kijken, waarschijnlijk is ze verkocht!! navarra is zo'n scheetje!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 50 bezoekers