even een fotootje van obelix.... afgelopen zaterdag..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 17:11

Afbeelding

dit is obelix.afgelopen zaterdag... hij is wel een beetje vaag maar ik vond het wel een gave foto... Haha! groetjes sandra Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-12-04 17:13 ]</font>


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 17:13

Afbeelding

en nog een foto van onze andalusische hengst van stal.. Lovers

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-12-04 17:14 ]</font>

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 11:01

heyyyyy ..... marja:ja ik sta daar ja... ik heb niet meegedaan met de wedstrijd ik zou wel.. maar ging niet Haha! ik heb er wel veel voorgelezen... en bij de laatste liep ik mee in de bak dat de stroom uit viel.... weet je al wie ik ben? hahaha...
wel toevallig...

enne die andalusiƫr is gaaf he??? Pling Kwijl


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-01 19:08

ik liep naast de lippi ja..... Frusty ja maar weet je wat het is?dat beestje doet altijd alles goed hoor..dus zodoende dat ze mee wou doen... we hadden wel onze twijfels maar goed.. Verward ja en toen viel de stroom ook nog uit...hahahha... nee ik las die dove man niet voor.... dat was me beste vriendin Haha! maarre..over dat meisje... die huilt wel vaker hoor... voor ons niks nieuws meer.. oja.. en me vriendin reedt een proefje in de L.... Haha! ze werd 3e geloof ik of 2e.. Verward (lekkere groom ben ik he??weet ik het niet meeer!!)hahaha.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers