Ik en Triumph, een lekker setje.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Ik en Triumph, een lekker setje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:37

Tong uitsteken
Niet wat betreft de kleurtjes (hoewel achteraf toch redelijk op elkaar afgestemd) maar een 'lekker setje' omdat we samen zo lekker aan het modderen zijn.
Het aandachtspunt bij Triumph ligt achter het zadel, en dat is ook het enige punt waar we mee bezig zijn. Als ik dat voor elkaar heb is als vanzelf de aanleuning ook beter en komt zijn mooie voorbeen gebruik ook weer beter tot zijn recht.
Nu is het nog wat rommelig.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 19:51

Ik kan juist niet mijn handen naar voren doen Haha!
Daar zit hem net de clou, hij moet leren om achter eronder te komen zonder de ruiter dat voor in de handen terug te geven.
Als ik hem los laat voordat hij los laat duikt hij natuurlijk gelijk weer voorover

Daarom zei ik: het is een rommelige fase.
Mijn instructrice is er iig erg over te spreken zoals hij en ik het nu oppakken.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-04 23:17

@Nimber:
Met mijn knie gaat het wel, houdt niet over.
Voorlopig nog geen concrete startplannen, ik wil hem eerst wat beter voor elkaar hebben.

@Anita:
Ik had wel het probleem dat hij te diep liep, nu ik hem er echter achter beter bij heb zou hij eigenlijk wel wat verder er in mogen zakken.

@Picasso:
Judith Scholte

@Koortje:
Ja dan ben je dus bezig met verzamelen.
Hij is niet loodzwaar, meer zoekerig. Daar geef ik niet aan mee, daar los ik het probleem niet mee maar stel het uit. Hij zal het toch moeten leren. Dit is pas het eerste stapje in de basisopleiding, zolang dit niet voldoende bevestigd is kan ik niet verder.
Een spelletje ervan maken lijkt me niet zo slim, daar worden ze alleen maar taai van omdat je ze dan leert dat ze niet hoeven los te laten omdat wij dat wel doen. Das de omgekeerde wereld.

Enne
@ de rest...
Hij wordt niet groot,
hij is al groot Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 13:37

Als hij daarin loslaat laat ik ook los,
zie laatste foto.
Ik wil hem overal in kunnen stellen waar ik dat wil en probeer hem dus ook wel eens ronder in te stellen, maar veel dieper als op de laatste foto lukt nog niet als ik dit achterbeengebruik wil behouden.

En tja, waarom ik altijd op foto's naar voren zit?
Echt geen idee, ik heb er ook video's op na gekeken en ik zit echt kaarsrecht, krijg ook altijd goede punten op wedstrijden (voor mijn zit en houding dan Haha!)
Laten we het er maar op houden dat ik niet zo fotogeniek ben als mijn paarden *LOL*

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-04 21:56

Mijn hand meer naar voren zou voor het plaatje inderdaad mooier zijn, alleen heb ik dan meer moeite met het op tijd loslaten wanneer hij nageeft. Ik kies dan dus liever voor het functionele.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 100 bezoekers