Please foto's van vroeger hier plaatsen!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 22:17

Ooooohhh Sjimmy.... zo'n foto heb ik ook, maar dan op een ezeltje, in het Noorder Dierenpark (geloof ik). Ik zal eens kijken of ik 'm snel kan inscannen, hij is errug leuk, ik ben daar bijna 4 (voorjaar '78)... Lachen

Heb 'm er meteen maar ff bij gepakt. En vind ook de foto's van mijn eerste wedstrijd, toen ik bijna een jaar reed. Leuk leuk leuk, ga ik morgen inscannen! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-11 22:24 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 12:34

Jaaah, zoals beloofd mijn 'debuut' op de rug van een 'paardachtige' - een ezeltje in het Noorder Dierenpark, voorjaar 1978. Daar ben ik dus bijna 4. Lief hè? En zo is het begonnen... Lachen

[img]../upload/29/paarden_1.jpg[/img]

En dit ben ik tijdens mijn eerste wedstrijd, in juni 1984 - ik reed toen bijna een jaar - op mijn lievelingspony Hussel. Ik was toen bijna 10. Hussel was in de les vrij sloom en daarom wilde haast niemand op hem rijden, maar voor mij deed hij alles! Op buitenritten was hij juist altijd knettergek. Ik ben een keer samen met 2 anderen echt flink op hol geslagen, in vliegende galop de hei over, alle 3 onze pony's kwijtgeraakt en toen moesten we teruglopen naar de manege, waar Hussel en die 2 anderen ons heel onschuldig stonden op te wachten. En waarom ik er toen afgevallen was? Tja, ik dacht: ik stuur 'm op een overhangende struik af, dan stopt-ie wel. Ging hij er dwars doorheen en ik bleef hangen... Tong uitsteken O ja, op die wedstrijd zijn we trouwens 4e geworden, van de 25 ofzo. Niet slecht voor een eerste keer! Lachen

P.S. Wat kijk ik trouwens serieus hè? Ik heb later nog van vele juryleden de uitspraak gehoord: 'je mag best lachen hoor, paardrijden is leuk!'... Lachen

[img]../upload/29/paarden_2.jpg[/img]

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-04-12 12:40 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 13:20

Hee grappig, zo'n matjesvlecht maakte ik ook vaak bij Manjo! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 85 bezoekers