Rijden zonder zadel :\

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Rijden zonder zadel :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 18:54

Ik heb vandaag voor de 2e keer op Sunny zonder zadel gereden. Dit keer heeft ze 2 keer gesteigert, was gelukkig erg laag. Misschien bokt ze de volgende keer wel Clown Ik heb haar eerst voornamelijk uitgestapt omdat ze echt veel te veel energie heeft [ en ik dus eerst met zadel door de wei gesjeest heb, waarna ze druipte van het zweet ] Daarna heb ik nog een paar stukjes gedraaft. Aanschouw de foto's.. let niet op mijn voeten, dat ziet er echt niet uit. Maar hey, what the heck Tong uitsteken

Afbeelding
I'm an old lonely cowboy, with a long long way to go Muziek!

Afbeelding
Boordevol energie sjokken we door..

Afbeelding
en sjokken...

Afbeelding
en trekken.. Rolleyes

Afbeelding
Stiekem een hoofdfoto... met oortjes Haha!

Ik heb ook nog wat filmpjes, ze komen eraan maar bonedaddy is traag met uploaden Verward
Laatst bijgewerkt door Flutterby op 04-03-04 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 18:56

Aah.. Leuke pics.. Vooral die laatste is echt super mooi!!
Eigenwijze sun Tong uitsteken
[En een leuke trui Haha! ]

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:20

Leuk!
Vooral de 2 laatste foto's Haha!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:38

ha ha in noem eerst stappen en dan draven altijd losstappen...... en aan t eind stappen uitstappen. wist niet dat t ook anders kon Haha!

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 19:56

Leuke foto's bren!!! Mooie pony ook Haha! Haha!
Brrr zonder zadel rijden op een zwetende pony niet mijn ideej van lekker rijden Tong uitsteken ( krijg je zooown heerlijke natte kont van..)
Hoe zit sunny trouwens in haar blootje Haha! ?? Lekker bolle rug...of zit je op zoown fijne ruggengraat?? *LOL* Tong uitsteken
Maar het ziet er super uit...(beter dan die rijkunsten die paloom en ik je zaterdag hebben laten zien Bloos Bloos Bloos Bloos )

XxX Djoontje

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 20:07

Nou heb ik heel fijn gegeten, krijg ik zon stom ding dat ik het bericht maximaal een uur konm wijzigen Tong uitsteken

Maar hier zijn ze alsnog:
[filmpjes zijn eindelijk geupload Haha! ]
Het zijn allemaal filmpjes dat ik erop zit, ook eentje met sunny's verzet tegen het achteruit lopen

Verzetje
Niet willen draven
Stappen
draven en een bijna afglij actie de moi Haha!

En sunny heeft een heerlijke ruggegraat hoor, ze zit in ieder geval heerlijk na 5 minuutjes hobbelen. Het is gewoon een kwestie van wennen denk ik ?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-04 11:20

peggel schreef:
ha ha in noem eerst stappen en dan draven altijd losstappen...... en aan t eind stappen uitstappen. wist niet dat t ook anders kon Haha!


Ik had eerst gewoon gereden [ voor zover dat mogelijk is met dat racemonstertje Lovers ] En ze druipte dus al helemaal van het zweet, ga ik meteen zonder zadel dan bokt ze me er gewoon af. Vandaar dat ik eerst een stukje uit ging stappen, ze hoeft ook weer niet in ekaar te storten van het werken hoor .