foto's L1 proeven met Mad Jamie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 09:47

Handen hoger en iets meer bij elkaar; doordat je je armen buigt ga je vanzelf ook rechter zitten. Verder vind ik het er goed uitzien voor debuut L1!

Dapnik

Berichten: 3227
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: Julianadorp [NH]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:56

je ziet alleen niet zow heel veel verschil tiussen de draf en de middendraf.maar een mooi beessie hoor!! OK dan! Knipoog

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:30

Middendraf is ites anders dan uitstrekken Daphne Knipoog Op foto's kan je trouwens ook moeilijk het verschil zien hoor Lachen

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 15:59

ook dit ziet er mooi uit! ook zkr een leuke pony!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:11

Even een tip.
Als je deze foto's in Adobe opent kun je de streepjes wegeditten door er een videofilter over heen te doen. Die haalt dan de streepjes weg.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 17:14

Nou ik vind het er netjes uit zien hoor. Hij hoeft niet ronder vind ik persoonlijk, juist mooi als je hem zo hoog in stelt, mits hij maar los in de rug blijft.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 23:48

Citaat:
leuk hoor, ik zie hem persoonlijk liever nog ietsjes ronder...!


hoe wil je hem ronder zien dan? dat hij iets lager loopt zeg maar, ja kan het niet helemaal uitleggen. Bloos

Citaat:
Handen hoger en iets meer bij elkaar; doordat je je armen buigt ga je vanzelf ook rechter zitten. Verder vind ik het er goed uitzien voor debuut L1!


zit ik niet rechtop dan? en dat mijn handen hoger moeten....wordt aan gewerkt. Ik was ook heel tevreden over ons debuut, had niet gedacht dat het zo goed zou uitpakken, hij kan namelijk nogal eens erg heet worden (dat krijg je met arabierenbloed erin he) en hij is ook pas net 5, dus ach heb geen haast, wij komen er (hopelijk) wel Tong uitsteken

Citaat:
je ziet alleen niet zow heel veel verschil tiussen de draf en de middendraf.maar een mooi beessie hoor!!


dat verschil is er wel hoor, hij is alleen ook best ruim in draf, misschien dat je het op de foto daarom niet zow goed ziet, maar hij mag van mij nog net iets meer, nu was het een 7 geloof en daar wil ik een 8 van proberen te maken Bloos

Citaat:
Even een tip.
Als je deze foto's in Adobe opent kun je de streepjes wegeditten door er een videofilter over heen te doen. Die haalt dan de streepjes weg.


bedankt voor de tip Mickey, ik moet alleen Adobe nog installeren, staat namelijk nog niet op deze labtop.

verder iedereen bedankt voor de complimentjes en tips, vindt ik heel leuk hoor OK dan!