[WN]Jamey at work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

[WN]Jamey at work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 17:56

Vandaag maar weereens foto's geschoten. Het rijden gaat best goed eerlijk gezegd.
Bij hoge uitzondering geen cap op, maar sommige zal het ook opvallen dat ik een ander hoofdstel erom heb zitten. Dit omdat ik zo handig was mijn kast op slot te doen terwijl de laatste sleutel die ik nog had er nog in lag.... Mijn stalhouder moet hem van de week dus even open breken Haha!
Hoofdstel kon ik gelukkig van Mreddie (stalgenoot dus) lenen, halstertouwen fungeerde even als teugels (beviel niet slecht trouwens Haha!) en hobbelen maar!

achteraanzicht
Afbeelding

Volte
Afbeelding

Afbeelding

Hier liep ze wat onder me uit, geen excuus voor mijn handhouding eigenlijk...
Afbeelding

Inbuigen op de volte, en de wind precies onder haar manen, gave foto!
Afbeelding

euhm, beetje foutje geloof ik
Afbeelding

Back
Afbeelding

drafje
Afbeelding

Afbeelding

Advies en tips zijn welkom

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:07

mijn tip: Blijven lachen, het is je hobby.... Haha!:D Dat krijg ik dus ook altijd te horen....

Voor de rest ziet het er heel netjes en ontspannen uit... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:08

Je zit in dit zadel netter dan in je dressuurzadel.
Verder klein puntje dat me opvalt, maar mogelijk zijn de foto's op een ongelukkig moment geschoten: denk aan de activiteit van de achterhand. Moet ook in de western netjes ondertreden.
Laat je niet verleiden om al te gaan joggen, EERST voorwaarts!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:14

ziet er lekker relaxt uit Haha!
mooie haf ook Knipoog

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-04 18:20

Sonja schreef:
Je zit in dit zadel netter dan in je dressuurzadel.
Verder klein puntje dat me opvalt, maar mogelijk zijn de foto's op een ongelukkig moment geschoten: denk aan de activiteit van de achterhand. Moet ook in de western netjes ondertreden.
Laat je niet verleiden om al te gaan joggen, EERST voorwaarts!


Joggen ben ik nog absoluut niet mee bezig. Vandaag liep ze eigenlijk voor het eerst netjes in mijn tempo, en een netjes constant tempo. Vaak is het zo dat ik haar of continu aan moet sporen, of continu terug moet nemen omdat ze gruwelijk onder me uit loopt (meestal het laatste Haha!)
Ik had het idee dat ze vandaag een lekker tempo liep, zal eens op de activiteit letten

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 18:38

Leuke haf!!
Die inbuigfoto is gaaf!! Punkie! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:13

stef schreef:
Joggen ben ik nog absoluut niet mee bezig.


OK dan! Eerst lekker het voorwaartse erin, verzameling komt later. Niets nieuws dus, 't lijkt wel dressuur Haha!

Ziet er verder netjes uit hoor. Maar je houding viel me echt meteen op. Je zit meteen veel netter Tong uitsteken Tja, zit ook veel lekkerder he, zo'n echt zadel ipv een schaamlapje *LOL* *LOL* *LOL* <lol>

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:19

Het valt mij ook op dat je heel netjes zit in dit zadel.
Ik vind het echt hele mooie foto's en ik vind dat hoofdstel ook erg mooi staan bij Jamey.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 22:43

Leuke Haf hoor!! Maar ik heb verder niet zo veel verstand van western Tong uitsteken..

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 09:49

hej hej stef ziet er leuk uit de foto's
ze komt al lekker naar beneden lopen dus de ontspanning zit er al goed in Lachen mooie pad heb je eronder liggen dat is wel een fijne dikke pad denk ik zo Lachen
zijn het je eigen zadel en pad Lachen
de combi ziet er leuk uit stef ga zo door komt het helemaal goed Lachen

groetjes fabske

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 10:17

Pad is van equiline o.i.d. en heb ik van mijn instructrice gekregen omdat de pad die ik bij het zadel had gekocht te lang was voor jamaica. Is idd een lekkere dikke.
Ontspanning begint idd te komen, alleen linkerhand (met name draf) blijft moeilijk, ach, komt wel

Annash
Blogger

Berichten: 26516
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:14

heey stef!

coole foto's! aangezien ik me bezig hou met dressuur en een beetje met springen heb ik geen tips voor Tong uitsteken
k wil wel ff kwijt dat die inbuigfoto super is! echt kei gaaf, en zo te zien is ze mooi los (ja duh anders kan ze niet zo inbuigen)
ja dat zie ik weer wel he met mijn dressuurverstand Tong uitsteken (ahum)

ik kom jullie vast nog weer een x bewonderen! wanneer kom jij mij en Bo spotten? Tong uitsteken

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 12:37

vind dat je netjes zit!
ziet er best goed uit!

stoere western haf Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:17

Heb je je beugels misschien niet wat lang? Je lijkt soms een beetje je onderbenen en voet op te trekken, en je zo vast te klampen. Ik kan het eigenlijk niet goed zien op de foto's, dus... Maar eigenlijk mag ik niets zeggen, want ik rijd ook met veels te lange beugels (krijg last van knieën anders)

Ziet er verder wel al aardig uit hoor Lachen Misschien kan je soms nog eraan denken, om je paard bij elkaar te rijden, ik denk dat het er dan net wat fijner uitziet, en dat Jamey dan ook beter loopt. Maar goed, ga gewoon vrolijk door, en veel succes ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:22

Shanna16 schreef:
k wil wel ff kwijt dat die inbuigfoto super is! echt kei gaaf, en zo te zien is ze mooi los (ja duh anders kan ze niet zo inbuigen)


Wat zien jullie in die foto wat ik niet zie? Of heeft het paard z'n mond open van het lachen?
Laat je niet bedotten door wat opvliegende manen. In eerste instantie een coole foto, maar als je even beter kijkt zie je dat de mond helemaal opengesperd is met de tong naar buiten.

Is niet l*llig bedoeld tov Stef hoor, gebeurt ons allemaal tijdens de training. Maar om dat dan meteen zo gaaf te vinden.... Verward

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:29

Ik heb de balle verstand niet van western en het eventuele verschil met dressuur. Maar ik zie op deze foto's ook dat je in dit zadel veel en veel netter zit!! Toppie Lachen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 13:56

Je zit inderdaad erg netjes in dat zadel!
Het gaat steeds beter met jullie dus Lachen


Sonja, misschien kan Stef ons een unsized stukje van die foto laten zien, want volgens mij is de mond daar gewoon dicht.
Het lijkt denk ik zo omdat Jamey's kin roze is.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:09

Afbeelding
Als je goed kijkt, zie je dat de mond gewoon dicht is.
Het lijkt op de kleine foto zo omdat Jamey een roze kin heeft.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 14:13

Ziet er goed uit hoor.. Leuke pony, ik zou wel eens wat foto's willen zien met dressuurzadel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:13

Gelukkig, ik dacht nl. echt dat daar zo'n grote roze waslap hing..... Is op zich ook geen ramp hoor, elk paard heeft z'n mond wel eens open en soms moet je gewoon wel eens een keer wat strenger doorpakken om ergens doorheen te gaan. Maar een schoonheidsprijs verdient het natuurlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:13

MyBonfire, er staan ook leuke foto's van Jamey met dressuurzadel op Bokt hoor, even zoeken op Stef's topics dan kom je ze ongetwijfeld tegen.

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 15:26

ziet er leuk uit. probeer alleen wat minder in te knikken in je taille als je de bocht om gaat. meegaan is uiteraard wel goed.

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 17:53

He stef, ziet er goed uit hoor!
Fijn dat ze nu lekker in jouw tempo loopt.
Er vielen me voornamelijk 2 dingen op aan de foto's
1. Je zit is idd netjes (kan ik nog wat van leren (zie mijn topic, link in onderschrift)...
2. Probeer als je de 'back' wilt doen, op je kont te blijven zitten, nu lijk je iets naar voren te zitten.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:02

heej stef... Jeetje wat een leuke foto's!!
Ziet er echt netjes uit joh!
Vind t net als de rest er beter uitzien als met je dressuur zadel.

Nu nog eens "live" zien of t r dan ook zo netjes uitziet!

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 20:50

leuek foto's!! vooral die ene met de wind onder haar manen!!