Fjordenfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 14:15

Ik zou het heel leuk vinden als jullie hieronder de foto's van jullie fjorden (eigen en/of verzorg) zouden neerzetten. Vind ik leuk om naar mijn mams (die dus ook een fjord heeft) te mailen.
Er zijn er hier volgens mij namelijk best wel veel met een fjord
Alvast bedankt!

Hier nog eentje van Hansje

[img]../upload/34/hansjehoofdsneeuw.jpg[/img]


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 14:39

Ja, je zou niet verwachten als je haar zo ziet dat ze ook onwijs irritant kan doen. Overal van kan schrikken en dan gaat steigeren en bokken. Dat zelfs de instructrice er bijna afviel (meisje van 23 met Deurne en 1.74 !) Dat is dus als je met haar gaat buitenrijden en mevrouw heeft haar dag niet. Dan is elk zandhoopje een plek met gevaarlijke sabeltandtijgers. Party!!
Maar verder is het een schatje, mijn moeder wil haar ruiterbewijs opnieuw gaan halen want dat had ze laten verlopen. Ze wil het weer halen omdat ze met de nvvr naar de veluwe wil oid. Nu moet ze dus ook weer gaan springen en dat vind ze dood en dood eng maar met Hansje durft ze het nu wel want die springt superbraaf. Ze springennu 40 cm (en mams heeft rubberknieen van de zenuwen) dus die 60cm voor het ruiterbewijs in september lukt ze ook wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 14:43

Ja leuk en bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 10:04

En er staan nog meer foto's van Shico wel op bokt hoor! Ik heb er hier 1 van ju op Shico, van achteren gezien en nog 1 van Shico in de wei. Party!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 13:45

Die is cool ja, had ik al uit je profiel gekopieerd Party!!
Ik zal jullie als ik alle fjorden van bokt bij elkaar heb gezet het laten zien. Het zijn er heel veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 07:35

Ja, ik zet hier de link neer. Ik zet ze namelijk via HetNet op internet want om al die foto's te mailen, is een beetje heel groot bestand dan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 55 bezoekers