Hardy @ Work *tips graag*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Hardy @ Work *tips graag*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:37

Ik had weer een fotograaf gevonden, een niet-bokker, die niet bekend ws met foto's maken, maar das dan jammer....Hier een paar foto's, wat vinden jullie van mijn houding Lachen (de bekende vraag) en van het paardje...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingZijgang Lachen

Ohjah, zoals jullie zien ben ik niet van het type: Trek hem maar in de krul. Hij was vandaag erg vrolijk en had in het begin al voor hertje gespeelt (lees: ging er ff vandoor en met 4 benen in de lucht) dus was niet totaal ontspannen en kwam daardoor niet echt naar beneden.
Maar als je mijn arm naast zijn nek legt, dan wint hij het toch wel als ik ga trekken aan die mond dus jah...



Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-04 22:50

Ja idd...maar daar hebben wel meer bokkers last van... (goede smoes Lachen )

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 09:45

ik kan heel goed piano spelen hoor :> haha!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 16:58

Pluutje:
Ja, ik ben nooit zo goed in usernamen bedenken en Sjonniej is de bijnaam voor me paardje Lachen

Kleintje:
Het is idd geen veiligheidscap, ik moet binnekort mijn Casco uit de veewagen halen, die ligt daar standaard in omdat ik eigenlijk altijd men en dus met pet rijd alleen in marathon met helm.
Ik heb geen andere schoenen en zou niet weten wat ik er anders onder moet doen...Ik weet niet wat jij dan liever voor schoenen ziet? Jodhers ga ik niet kopen want ik rij alleen voor de lol onder het zadel en eigenlijk ook alleen maar in het bos.
Ik sta in mijn beugels omdat ik aan het lichtrijden ben Lachen Mijn rug is niet goed -> 5 tot 15 wervels zaten er deze winter scheef, dus ik kan niet doorzitten dat doet heel erg pijn, vandaar dat ik ook een beetje scheef zit, om mijn rug te ontlasten!

Margon:
Ik heb liever dat hij uitzichzelf door achter aan te drijven en voor op te vangen naar beneden komt, ik win het toch niet om zijn hoofd naar beneden te trekken, dan vertikt hij het helemaal. Hij wil met respect behandeld worden! Dus ik kan mijn teugels wel korter nemen maar dan zit ik de hele tijd te vechten en krijg ik alleen maar zere armen (en rug)
Omdat mijn pony zo af en toe denkt dat hij een hertje is... 4 benen van de grond en hij steigert en met een martingaal om komt hij met steigeren niet zo heel erg hoog en hij denkt dat hij alles eng vind, dus zou zonder martingaal zijn kop in de lucht gooien en gaan racen.
En martingaal heeft hij geen last van als hij geen rare dingen uithaalt!

Bronko:
Als ik mijn beugels korter doe ga ik heel erg voorover zitten en ga ik meer druk op mijn teugels zetten, dus lange beugels is beter Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 17:33

Kyno:
Ik heb wel rijlaarzen, maar vind chaps veel lekkerder rijden en rij daarom niet met rijlaarzen. Maar kan jij mij vertellen waarom sportschoenen gevaarlijk zijn?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:47

INkie:
Maar zoals een stukje trug al staat, gooit hij wel zijn kop in de lucht al hij gaat racen en hij komt niet hoog met stijgeren met een martingaal om en hij heeft er toch geen last van als hij lief is, met mennen hebben ze op dezelfde plek een tuigje hangen dus het is ook normaal voor hem dat daar iets 'ligt' dus ja, ik heb hem toch. Hij is inderdaad wel voor me andere pony, maar aangezien hij altijd aan de singel van het zadel blijft zitten is het alleen maar handig Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-04 19:50

Okay, dankjewel over de reacties van de sportschoen, maar ik ben niet overtuigt Knipoog en heel erg eigenwijs. Ik weet het, maar ik ben vorig jaar voor het laatst eraf gesodemietert en bleef toen (met me laars) ook in de beugel hangen, dus dat gevaar is er altijd.
Toen me (andere) pony vandaag zo ongeveer een meter opzij sprong omdat hij schrok (van een opwaaiend stuk plastic) verloor ik mijn beugel, ik heb mijn beugels namelijk zo dicht mogelijk bij mijn tenen, dus verlies ook regelmatig een beugel onder het rijden.

Okay, ik weet het ik ben heel erg eigenwijs en het is heel erg dom van me om met sportschoenen te rijden maar ik krijg heel erg last van mijn enkels in laarzen dus rij daarom ook met chaps.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-04 16:50

Iwayalover:
Maar met laarzen kan je ook blijven hangen dus ja...Ik ben vorig jaar een keer eraf gevallen, omdat me pony ook viel en toen had ik laarzen aan en ik bleef toen ook in de beugel hangen, dus ja....
en over dat glijden, al is mijn houding beter: hakken naar beneden en benen lang maken dan verlies ik ook niet meer zo vaak me beugel, maar me houding is beetje bagger omdat ik 1,5 jaar helemaal niet meer had gereden alleen maar mennen en nu sinds april 2003 weer een beetje buiten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers