Eerste wedstrijd met Mander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Eerste wedstrijd met Mander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 18:06

Vandaag de grote dag!
Onze eerste wedstrijd. we starten beginners trail en beginners horsemanship. We hebben ons helemaal suf ge-oefend.

Er zijn helaas alleen poseer-foto's van buiten, aangezien de binnenbak te donker is om fotos te maken.
De rest staat op film, vreemd genoeg is mijn zit/houding thuis wel goed en op de wedstrijd hang ik als een gek achterover Verward

Afbeelding
Losrijden in de binnenbak.

Daarna de trail. Mander maakte er een spelletje van. Voor 95% lag het aan mij dat de proef de mist in ging, maar ja, al doende leert men.

Op de stapbalkjes begon hij al te glijden. 360 Graden ronddraaien in het vierkantje deed ie super!
Ook zij-en achterwaarts ging goed. Galop wilde niet, de brug ging goed.
Alleen leek hij wel op een springpaard wat bij elke hindernis weigerde Haha! Hij liet netjes zien dat ie zijwaarts kan, alleen deed ie dat vlak voor dat ie bv de drafbalken over moest....

Dit is wat we dus NIET geworden zijn:
Afbeelding
We zijn ge-eindigd als 9e (van de 9).

Daarna de horsemanship. Ging op zich ook goed, alleen het pleasure gedeelte kreeg meneer de kolder in zijn kop. Hij reeste als een gek door de bak; volgens een vriend van ons hadden we dik gewonnen want Mander en ik lagen steeds aan kop Haha! Jammer genoeg werkt dat niet zo...
Met de horsemanship werden we 8e (van de 8).

Ach het heeft allemaal 1 groot voordeel: we kunnen alleen nog maar verbeteren Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers