Ruby @ Work [bont/kwpn/21pics]

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Ruby @ Work [bont/kwpn/21pics]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 21:37

Hey bokkers...
Vandaag weer lekker weer om in de buitenbak te rijden Afgelopen week zijn we s avonds aan de slag geweest in de rijhal en dat ging lekker. Ruby was mooi los en liep ongelovelijk lekker. Helaas had ik de accu van de digi leeg Bloos maar gisteren was deze weer opgeladen, dus met smart zat ik te wachten tot Natalie eropzat om de geboekte resultaten van afgelopen week op de gevoelige plaat vast te leggen...

Helaas dacht Ruby hier anders over Haha!

(warming up Knipoog )

Ruby dacht, let`s rock and Rock-on, dudes!
Afbeelding

Bloos
Afbeelding

Ook even op de rechterhand...~~}>
Afbeelding

Even de uitrij ( Verward ) eh..inrij deken afdoen, we hebben niks voor niks een nieuwchabrakje Schijnheilig die mag gezien worden!
Afbeelding

Lovers
Afbeelding

Hihi, dat voorbeentje Haha! Wow!
Afbeelding

De laatste die ik in de bak geschoten heb...nog even links en rechtsom gegalopeerd en gedraafd, net toen ze er redelijk goed weer doorheen kwam was ze al behoorlijk zweterig Haha! Dus lekker uitstappen bij ons op het bospad (en ikke meelopen, Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

Nou vooruit nog ééntje dan Lachen
Afbeelding

En nu op naar buiten! HIHAAAAA

Zucht denkt Ruby, daar hebben we die koe weer die nooit iets terug zegt...
Afbeelding

Natalie vraagt "gaan we het hele bospad uitlopen"
Ik antwoord (toen nog positief) "JA"
Waarop Natalie zei "oké géén probleem"
Toen had ik beter moeten weten Haha!
Afbeelding

Even poseren Cheese!
Afbeelding

Even uitrusten tijdens MIJN pauze....ufff
Afbeelding

We zijn dr.... OK dan!
Afbeelding

SPRING *LOL* (valt niet op dat je er langs kan hè??)
Afbeelding

Uh...hier zou ruby t ff op het lopen zetten, dacht t niet
Afbeelding

Natte voeten voor Ruby Haha!
Nee toch nèt niet...
Afbeelding

Afbeelding

HèHèHè eindelijk lig Ik op kop
Afbeelding

Dit waren ze weer


Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei Doei, doei

Afbeelding

Haha!


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 21:44

Dat bospad is lang, erg lang...als je op het paard zit valt het nog mee...maar ikke liep mee...moet nu NOG bijkomen (hoezo slechte conditie)

Haha!


RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 21:57

Pegassus97 schreef:
Wat een mooi paard! Heel mooi bont Haha!
Je moet idd je handen meer gaan dragen, en verwaander gaan zitten. Je zit totaal verkrampt, en het lijkt net of je je paard van voren vast zet op deze manier.
Verder ziet het er netjes uit! Lachen


Dat verwaande slaan we er nog wel een keer in (als dat lukt Haha! Knipoog ) maar ze zit zeker niet verkrampt, zou ze dit op ruby doen kregen we ongelukken...Natalie wil nog wel eens neigen met haar bovenlichaam iets naar voren te gaan "hangen/zitten", maar op Ruby moet je je draai wat vinden om de kunnen zitten, ze gooit nogal errug hoog op...maar verkrampt is het zeker niet Knipoog

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 22:00

paardeloverr schreef:
KWIJL! Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl


Ik dacht al, waar wordt ik ineens zo nat van ? Haha! Knipoog maar jij kwijlt zo... Knipoog

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 22:48

thnx mijn ego wordt weer gestreeld Knipoog

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 23:16

ajieto schreef:
echt mooi paard, van ico-sun?


Dacht het niet !
Zoals in mijn profiel staat, tis een Samber x Overste Knipoog

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 23:21

Saskia008 schreef:
woh! wat een supermooi paard!
ik hou meestal niet van bonte paardjes, maar deze is echt mooi!
toppie!


Dat wordt voor jou dan snel een bonte kopen Haha! Haha! Haha!

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 09:40

ja zoals ze hier op de foto`s staat loopt ze altijd...ik kan er helaas niks aan doen...als ze "echt" gaat strekken ziet er ook wel iets spectaculairder uit vind ik...dit is zoals wij ruby kennen...

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 16:01

Cupid schreef:
Zo, weer foto's van het één-na-mooiste Tong uitsteken bonte KWPN-er van Bokt. Leuke foto's en een prachtig paard OK dan!


Ik mag aan nemen dat je onze andere bonte de mooiste van bokt vind hè Knipoog Knipoog Knipoog Haha! Haha! Haha!

thnx...ben er ook trots op


Uh nee er ligt geen goud in de bak, als dat zo was liet ik natalie er niet in rijden, moest ik eerst goud zoeken... Bloos Natalie zegt altijd "ook ik wil genieten van het moois wat ik ik be-rijd" Maar toch hoopt ze geld te vinden hoor, ze stapt er zelfs voor af Haha!

Anna-Jelly, ruby was gisteren idd niet erg los te krijgen (had ik volgens mij vermeld). Als ze 1 of 2 daagjes rust heeft gehad (do+vrij in dit geval) dan is ze bij de eerste 1 of 2 keer rijden erna erg strak in haar hals. Dat in combinatie met de pit die ze heeft is het niet een makkelijk paard om te rijden waardoor natalie (helaas) niet altijd zo goed op haar houding kan letten. We hebben afgelopen winter een dip(je) gehad wat rijden betreft, dat ruby absoluut niet mee wilde werken en ontzettend zat te drammen (dan is het een plank die alleen maar heel hard wil)...en uit deze dip zit nu een stijgende lijn naar het niveau waar we op zaten. Dus ik verwacht de komende 2 maanden toch meer resultaat qua ontspanning...zodat natalie meer aan haar houding kan werken.

Ze is nu weer aan het rijden, zal even foto`s maken...

Haha!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-04 21:29

Hoi,
Vanmiddag heb ik weer foto`s gemaakt waar jullie een (bijna) geheel nieuwe Natalie zullen zien Lachen Ze heeft flink haar best gedaan op haar houding al ging het rijden niet super maar wel weer beter dan gisteren. Nu wilde ik echter de foto`s plaatsten op dit topic, maar helaas is myimager momenteel buiten werking. En ik ben al aan het puzzelen geweest betreffende die andere uploadsites, en ik weet niet hoe jullie het doen, maar ik wordt daar niks wijzers van...dus hopelijk kan ik ze morgen eropzetten

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 41 bezoekers