Pony's in mijn leven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:35

Op paardenonline, site van Patricia, een vriendin van mij, kwam ik wat foto's van pony's die ik ook ken tegen. Dus ik d8: laat ik ze ff op Bokt zetten met een toelichting, vind Patries niet erg hoop ik?

Afbeelding
Dit is Tamri, Tamri stond op de manege waar mijn zusje rijdt, maar is helaas verkocht/naar de slacht.
Tamri is 3/4 Arabier. In de stal niet bepaald een schatje Extreme duivel Ze scheen heel mooi te kunnen lopen en goed te kunnen springen. Ik heb er een paar keer op gereden, 2x in de zomer en was ze erruggg sloom en 1x in de winter en kwam haar Arabische bloed naar boven, gelukkig had ik haar snel terug. Ik vond het wel een hele gave pony Lovers maar dat vond niet iedereen...


Afbeelding
Pipo, niet bepaald mijn favoriete paardje, omdat ik meer van slankere paardjes houdt en wat pitterige maar Pipo is een echte knuffel en een super braaf paard soms wat eigenwijs...
Hij staat ook op de manege waar mijn zusje rijdt. Ik heb er 1x een half uurtje op gereden omdat mijn zusje haar les niet af mocht maken door haar Epilepsie. Opzich zat hij best lekker, en dat vindt ik niet vaak bij grote pony's. Toen moesten we om beurten galloperen, ik stond op het midden en mocht galloperen. Ik been geven.. geen reactie, tik op kont... geen reactie! Nou ik heb gedaan wat ik kon maar hij ging niet }> toen is er iemand achteraan gaan rennen met de longeerzweep en daar gingie.. bonkbonkbonk *LOL* Niet echt mijn type paard dus Haha!

[img]../upload/529/ikopwilco.jpg[/img]
Wilco, het paard van mijn tante. Hier heb ik al vaak op gereden en vindt ik echt wel een leuk paardje! Soms wat sloom maar kan ook errug hard Cool was vroeger een wedstrijddraver. Soms heeft hij echt maffe buien! Laats ging ik op Wilco en Patricia op haar eigen pony Jerai. Zagen ze wat engs Verward hun raar doen joh *LOL* Hij is al rond de 21 jaar, zijn bijnaam is ook Opa, hij loopt nu ook nog weleens voor de sulky.

<<sorry dit plaatje lukt niet>>
Holly, een pony die bij mijn tante's paard op stal staat. Leuk, bokkerig ponytje Cool Heb er 1x zonder zadel op gestapt, maar nog nooit echt opgereden. Mijn zusje wel en dat zal ze ook noooit meer vergeten. We hadden Wilco (zie hierboven) voor de sulky gezet), Holly opgezadelt en mijn zusje ging dus op Holly. Ik ging met mijn tante, en eigenaresse van Holly op de sulky. De eigenaresse van Holly had Holly vast aan een halstertouw. We gingen op zo'n lange draf/renbaan rijden en na een tijdje kwam Holly waarschijnelijk met haar been tegen de sulky aan ofzo. Ze ging iig opeens flippen en bokken en alles, mijn zusje viel er na een tijdje af en ik en de eigenaresse waren al van de sulky afgesprongen. Het scheelde een centimeter of mijn zusje lag in de sloot *LOL*
Holly door het dolle heen en mijn zusje krijzen, ik moest terug lopen naar stal met Holly want de eigenaresse van Holly ging naar mijn zusje die op de grond lag. Maar ik hield Holly niet, werd helemaal meegesleurd, gelukkig had mijn oom (superr gespierd enzo Haha! ) door en kwam er gauw aan en heeft Holly overgenomen en naar stal gebracht. Mijn zusje had alleen wat schaafwonden en Holly had een hele wond op haar been, echt zielig! Verdrietig
Maar verder wel een leuk ponytje vind ik.

Afbeelding
En natuurlijk Jerai, de pony van Patricia (die zit er ook op op de foto).
Ik vind Jerai echt een hele gave pony! Lekker pittig Cool in het begin vond ik dat best eng maar nu wel cool Lovers
het is ook een schat in de omgang Lovers en ze is nog eens mooi ook Kwijl wat wil je nog meer?
(mijn zusje is trouwens ook een keer van Jerai gevallen, zeker talent van dur zus? Knipoog Lips are sealed )

Nah dit krijg je dus als ik me verveel.... (dan krijg je van dit soort lange onzinnige verhalen Clown )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-11-25 10:28 ]</font>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 20:37

hm die van wilco en holly doen ut neij, mahja geen zin om uit te zoeken hoor haha

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:22

doen het allemaal niet
zou het toch maar even aanpasse

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 11:29

nu doen ze het wel, behalve die van holly en bij die van wilco heb ik effe een andere gedaan Lachen

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 12:29

Haha coole foto's! maar wel n beetje onduidelijk!