Bo (vriendin) @ work met Noortje????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Bo (vriendin) @ work met Noortje????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 21:42

Dit zijn noortje en Bo dan Verward volgens mij gaat het heel hard mis tussen ze Verward Verward Verward Verward

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik kan dit toch niet goedkeuren ? Hoe moet ik zoiets tegen haar zeggen ??

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:47

Sorry,dit vind ik verschrikkelijke foto's..De ruiter heeft niet erg veel respect voor de pony,zo te zien.
Gewoon zeggen dat zo óf eens iets aan haar houding en handen gaat doen,of maar een hobbelpaard moet gaan kopen.
Laatst bijgewerkt door KellyenXena op 07-02-04 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:48

Die laatste foto ... *auw* Scheve mond

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:51

ze rukt hem erg hard in z`n mond

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:52

Chantal schreef:
ze rukt hem erg hard in z`n mond

JA id niet normaal Boos!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:54

Is dit haar eigen pony?
Ik vind het iid niet echt normaal.. Misschien kan je haar aanbieden haar les te geven ..

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 21:56

horsewisper"]
[quote="Chantal schreef:
ze rukt hem erg hard in z`n mond

JA id niet normaal Boos!
[/quote]

Ik vind het ook heel erg, maar ze is mijn vriendin, en bij ons in Belgiê zijn er niet zoveel paardengekken als bij jullie.
Dus ik heb helemaal geen idee hoe ik dit vriendelijk tege haar meot zeggen Verward

Titsie
Berichten: 1163
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:57

sorry dat je dit durft neer te zetten

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 21:59

WenckeLover"]
[quote="horsewisper"][quote="Chantal schreef:
ze rukt hem erg hard in z`n mond

JA id niet normaal Boos!
[/quote]

Ik vind het ook heel erg, maar ze is mijn vriendin, en bij ons in Belgiê zijn er niet zoveel paardengekken als bij jullie.
Dus ik heb helemaal geen idee hoe ik dit vriendelijk tege haar meot zeggen Verward
[/quote]
Direct van je ponny afsleuren! grrr

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 21:59

WenckeLover"]
[quote="horsewisper"][quote="Chantal schreef:
ze rukt hem erg hard in z`n mond

JA id niet normaal Boos!
[/quote]

Ik vind het ook heel erg, maar ze is mijn vriendin, en bij ons in België zijn er niet zoveel paardengekken als bij jullie.
Dus ik heb helemaal geen idee hoe ik dit vriendelijk tege haar moet zeggen Verward
[/quote]

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:00

Titsie schreef:
sorry dat je dit durft neer te zetten

Je hebt gelijk, maar ik vraag jullie om raad...

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:00

Ik verbaas me d'r over dat die pony op bijna alle foto's z'n oortjes nog naar voren heeft Scheve mond
Ik vind het er echt niet diervriendelijk uitzien, om het zo maar even te zeggen...
Ik zou er toch echt wat van zeggen, ook al is het je vriendin. Probeer haar anders op een vriendelijke manier wat tips te geven wat betreft haar houding en haar rijden.
En juist een vriendin zou toch het commentaar en de tips van een andere vriendin moeten kunnen verdragen?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:00

Waarom zou je het vriendelijk willen zeggen...Net alsof dat kind zo vriendelijk met die pony omgaat..Bah zeg..

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:02

daantjuh schreef:
Ik verbaas me d'r over dat die pony op bijna alle foto's z'n oortjes nog naar voren heeft Scheve mond
Ik vind het er echt niet diervriendelijk uitzien, om het zo maar even te zeggen...
Ik zou er toch echt wat van zeggen, ook al is het je vriendin. Probeer haar anders op een vriendelijke manier wat tips te geven wat betreft haar houding en haar rijden.
En juist een vriendin zou toch het commentaar en de tips van een andere vriendin moeten kunnen verdragen?


Ze is erg eigenwijs, ik zei een keertje tegen haar dat je geen ijzerenroskam op het paard mag gebruiken, en ze flipte gewoon!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:02

KellyenXena schreef:
Waarom zou je het vriendelijk willen zeggen...Net alsof dat kind zo vriendelijk met die pony omgaat..Bah zeg..


Ja, daar heb je gelijk in. Maar als je het commentaar op een boze manier brengt doet ze er waarschijnlijk al helemaal niks mee...

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:02

Ik vind het er echt erg uit zien!! Dit is zo absoluut geen combi en ik geloof dat die vriendin snel een paar lessen nogdig heeft.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:02

KellyenXena schreef:
Waarom zou je het vriendelijk willen zeggen...Net alsof dat kind zo vriendelijk met die pony omgaat..Bah zeg..

Het is heel erg wat ze doet, maar ik ben haar vriendin, en zoiets doe je dan niet.

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:02

ik vind het echt verschrikkelijk! ze is trouwens veel te groot voor dat ponytje! en oh, die teugels en zijn mondje Huilen Boos!

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:03

azriM schreef:
Ik vind het er echt erg uit zien!! Dit is zo absoluut geen combi en ik geloof dat die vriendin snel een paar lessen nogdig heeft.


Heb ik ook al tegen haar gezegt, en haar antwoord was dat ze goed genoeg kon rijden. Maar ik heb een plannetje, ik neem nog lessen ik kan haar eens uitnodigen voor een les, miss kan ze beter iets vand e instructrice verdragen.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:04

WenckeLover"]
[quote="KellyenXena schreef:
Waarom zou je het vriendelijk willen zeggen...Net alsof dat kind zo vriendelijk met die pony omgaat..Bah zeg..

Het is heel erg wat ze doet, maar ik ben haar vriendin, en zoiets doe je dan niet.
[/quote]

Ik zou dat juist dan weer helemaal wel doen..Probeer het eerst eens vriendelijk,luisterd ze niet,schuif dan de foto's eens onder haar neus,of laat haar de reacties hier lezen..Sorry,maar ook zij zal toch wel snappen dat dit écht niet kan?

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:04

Is het trouwens haar eigen pony? Zoniet, dan kun je het er misschien met de eigenaar over hebben...

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:05

Kowloon1 schreef:
ik vind het echt verschrikkelijk! ze is trouwens veel te groot voor dat ponytje! en oh, die teugels en zijn mondje Huilen Boos!


Dat heb ik ook al proberen tegen haar te zeggen, maar haar antwoord was dat pony's, haar gewicht kunnen verdragen, ook al is het een shet Verward

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:05

daantjuh schreef:
Is het trouwens haar eigen pony? Zoniet, dan kun je het er misschien met de eigenaar over hebben...


Ik vind het raar, dat de eigenaar niets zegt, de pony is immers van zijn overleden dochter....

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-04 22:06

KellyenXena"]
[quote="WenckeLover"][quote="KellyenXena schreef:
Waarom zou je het vriendelijk willen zeggen...Net alsof dat kind zo vriendelijk met die pony omgaat..Bah zeg..

Het is heel erg wat ze doet, maar ik ben haar vriendin, en zoiets doe je dan niet.
[/quote]

Ik zou dat juist dan weer helemaal wel doen..Probeer het eerst eens vriendelijk,luisterd ze niet,schuif dan de foto's eens onder haar neus,of laat haar de reacties hier lezen..Sorry,maar ook zij zal toch wel snappen dat dit écht niet kan?
[/quote]

Dat zal ik eens proberen, maar ook al als ik vriendelijk commentaar op haar heb, dan gaat alles miss....

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:07

WenckeLover"]
[quote="daantjuh schreef:
Is het trouwens haar eigen pony? Zoniet, dan kun je het er misschien met de eigenaar over hebben...


Ik vind het raar, dat de eigenaar niets zegt, de pony is immers van zijn overleden dochter....
[/quote]

Is de eigenaar er wel bij dan als je vriendin aan het rijden is?
Ik zou toch echt een keer met de eigenaar gaan praten. Misschien heeft hij er zelf weinig verstand van en ziet hij niet dat dit meisje echt niet vriendelijk met de pony omgaat.