Kwaliteit is niet zo goed. Nog steeds niet de goede instellingen gevonden..
1.

Om te beginnen met zijn lieve hoofdje.
2.

dit was op het begin.
3.

4.

Hoofd omhoog houden, achterhand al iets beter.
5.

Hier ging het iets beter in draf, alleen valt de achterhand weer weg. Bij had aansporen vergeet ik altijd mijn hakken, echt een minpunt waar aan gewerkt moet worden.
6.

Té veel om op te noemen.
Na een tijdje ging het goed. Daarna kwamen er lessen, toen hebben we van bak gewisseld. Toen ging het zo:
7.

Mooi ontspannen, eindelijk een goede achterhand waar we lang aan gewerkt hebben. Wat te strenge binnenhand.
8.

Dat ging steeds beter.
9.

Vooruit, één galop foto. Slechte kwaliteit. Galop is niet zijn sterkste punt, soms gaat het goed, soms niet. Weer wat te strenge binnehand en hakken.
10.

Ook nog even zonder zadel.
11.

Nog even een knuffel.
Nog even een paar overige foto's:
12.

13.

Woeeeeeeeesj.
14.

15.

Verbeterpunten:
- Houding, netter
- Hakken uitdrukken
- Geen piano handen op sommigen foto's
- Té sterke binnenhand
Filmpje ( Normaal met longeerzweep, maar die lag er dit keer niet ):
http://nl.youtube.com/watch?v=8Ej9veH4hds
Tips en commentaar is altijd welkom, maar hou het netjes. Nogmaal sorry voor de bagger kwaliteit. Fuego is meesteal nog erg afgeleid. De laatste tijd gaat het steeds beter, maar het kan nog altijd beter. Ik ben wel heel erg trots op hem, en bij elke foto kwijl ik weer van hem.
Edit: Beugels zijn wat korter, om een betere beenligging te krijgen. Ik moest dit een tijdje houden, dan zal ik waarschijnlijk vanzelf een betere beenligging krijgen. Binnenkort gaan ze weer normaal.