Evita vrijspringen: springtechniek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Evita vrijspringen: springtechniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 18:18

Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is om er iets over te zeggen Bloos Ik heb Evita vandaag wat laten vrijspringen(kwestie van ook een beetje afwisseling) en ik vroeg me af wat jullie van haar techniek vinden. Aangezien ik een dressuurmuts ben weet ik hier namelijk niet zoveel van af Slim . Jammer genoeg heb ik maar twee foto's kunnen trekken van een laag hindernisje, omdat toen de batterij finito was Boos!

Negatieve kritiek geven kan ik tegen, ik ben toch niet van plan om met haar te gaan springen Tong uitsteken

Afbeelding

deze vind ik zelf een hele rare foto(ik denk dat het komt omdat ze haar benen niet intrekt), maar ze is er wel zonder ongelukken overgeraakt Clown
Afbeelding

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 18:31

haha te vroeg dat kan zijn, mevrouw kwam iets te enthousiast afsgestormd Haha!

Ik ga niet verder met haar omdat ze zowiezo al 17 en een half is, en een beetje last van een stofallergie, en ik ben zelf niet zo een held in een heel parcours voor al die mensen Schijnheilig

Ze heeft vroeger trouwens wel M gesprongen, met winstpunten voor Z. Maar naar wat ze mij hebben vertelt was Z net iets te hoog gegrepen voor haar, ze is ook maar 1.60

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 21:14

tja, ze laat alleen maar zien dat ze ook kan verspringen Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 21:52

bedankt Miss_petit Lachen Met dat bukken, bedoel je daar mee dat ze haar hals iets meer zou moeten laten zakken? Bloos

Ik zal volgende keer proberen om een beetje meer foto's te maken, nu lief mijn digi het jammergenoeg afweten.

Als ik zelf ga springen leg ook altijd een galopbalkje, onder het zadel heeft ze ook soms de neiging vroeg te springen, en ik ben geen springruiter en spring niet zo vaak dus is een galopbalkje een handig hulpmiddeltje.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-04 22:49

het is een paard Boos! Tong uitsteken

de hindernis staat ook zo laag omdat ik nog eerst wat wou opwarmen, ik zette hem ieder keer een beetje hoger. Maar toen liet mijn digi het dus afweten Boos! Ik zal de volgende keer met een volledig opgeladen batterij gaan Schijnheilig

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 13:56

moes schreef:
Ze is snel zeg (daarom zet ze ook vroeg af denk ik). en die 2e vind ze volges mij te laag ofzow omdat ze haar benen nie intrekt Dromen


euhm ja ze heeft een euh, tamelijke grote snelheid als het op springen aankomt Bloos . Doet mij denken aan een tijd terug, toen ik met haar op kamp was en we gingen een parcourtje springen(eigenlijk nog niet, waren gewoon een dubbelsprong en twee lage hindernisjes)
Mijn instructrice wou er ook eens mee springen en haar letterlijke woorden na in in hoog tempo door de bak op gevlogen te hebben: "Jong, als jij ooit met die sprinkhaan gaat springen, dan verbreek je nog eens het wereldrecord van de tijd" Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-04 17:30

Ik heb vandaag nog 2 foto's kunnen trekken, de rest is weer mislukt Boos! , komt omdat de digi pas trekt een paar seconden nadat ik op het knopje heb geduwd, en ik dus echt moet timen wanneer ik afdruk.

bij de eerste denk ik al te zien dat ze haar linkerbeen niet tegoei intrekt.

Afbeelding

en hier denk ik dat ze weer van wat ver afkwam Bloos

Afbeelding

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 21:09

Ik vind het ook helemaal niet erg als je negatieve commentaar hebt hoor, ik ken niks van springen dus ik kan niet zeggen dat je gelijk of ongelijk hebt Haha!. En ik heb liever dat iemand gewoon zegt wat mijn paard fout doet, ookal is dat een hele waslijst van zware fouten, dan dat ze zegt wauw die springt echt goed maar in zijn eigen denkt jezus dat paard kan er niets van Tong uitsteken

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 68 bezoekers